سرمایه لازم برای تولید لوازم آرایشی

چرا تولید لوازم آرایشی مختلف سرمایه‌های مختلفی را نیاز دارند؟
زیرا مواد اولیه، فرمولاسیون، تجهیزات مختلف و تعداد رقیبان برای هر محصول آرایشی فرق دارد، از این رو برای تولید لوازم آرایشی مختلف سرمایه یکسان نخواهد بود.
چه تجهیزاتی برای تولید لوازم آرایشی نیاز است؟
تانکر و مخزن، دستگاه مخلوط‌کننده، دستگاه‌های تزریق چند نازل دار، دستگاه‌های پرکن تیوپ از نوع تمام اتومات، دستگاه آب‌بندی تیوپ و دستگاه‌های لازم برای انجام تست‌های کنترل فنی برای تولید لوازم آرایشی نیاز است.
چرا باید قبل براورد کردن سرمایه لازم برای تولید لوازم آرایشی نوع محصول را مشخص کرد؟
دلیل این امر به این خاطر است که در لوازم آرایشی تنوع بسیار زیادی وجودی دارد، پس بهتر است که قبل از بررسی سرمایه جهت تأسیس کارخانه تولید لوازم آرایشی و راه اندازی خط تولید آن، نوع کالاهایی که قصد تولید آن‌ها را دارید مشخص کنید.
ویدا ایلیا اوج صفر تا صد تولید لوازم آرایشی را انجام می دهد؟
بله. کارخانه ویدا ایلیا اوج کل فرایند تولید لوازم آرایشی را از صفر تا صد با برچسب نام شرکت یا برند شما انجام می‌دهد.
به طور کلی کارخانه ویو چه خدماتی را ارائه می دهد؟
از خدماتی که این مجموعه به مشتریان ارائه می‌دهد می‌توان به تولید صفر تا صد لوازم آرایشی، فروش بالک آماده مواد آرایشی (مواد آرایشی که تنها نیاز دارند در پوکه آرایشی پر شوند) و مشاوره جهت نحوه ثبت برند اشاره کرد.

یکی از حوزه‌های پردرآمد در کل جهان حوزه تولید لوازم آرایشی بهداشتی و فروش آن است. زیرا خانم‌ها و دختران بسیاری هستند که در تمامی نقاط جهان و همینطور در کشور خودمان از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند. به همین دلیل افراد متعددی هستند که به فکر راه اندازی خط تولید لوازم آرایشی هستند که از این قطار درآمدزایی جانماند.

در زمان‌های گذشته بیشتر لوازم آرایشی‌ها وارداتی بود اما امرزوه ب دلیل فراوانی در کارخانه‌های تولید لوازم آرایشی و کیفیت بالای بسیار از محصولات ایرانی، مردم به کالاهای ایرانی اعتماد کرده‌اند. از این رو، روز به روز تولید کننده‌های لوازم آرایشی ایرانی افزایش پیدا می‌کنند به همین خاطر در این مطلب به زاویه بسیار مهمی به تولید لوازم آرایشی می‌پردازیم و این زاویه هم چیزی جز سرمایه لازم برای تولید لوازم آرایشی نیست. اگر شما هم قصد دارید لوازم آرایشی خود را تولید کنید و می‌خواهید برای این کار چه سرمایه‌ای نیاز دارید با ویدا ایلیا اوج همراه باشید.

تولید لوازم آرایشی در ایران

جالب است که بدانید کشور ایران یکی از بزرگترین مصرف کننده‌های لوازم آرایشی در بازار جهانی به شمار می‌رود. همین موضوع هم باعث شده است که سرمایه‌گذاران بسیاری به سوی بازار تولید لوازم آرایشی جلب شوند زیرا این بازار آینده خوبی دارد. با وجود اینکه اغلب لوازم آرایشی ایران به صورت وارداتی تأمین می‌شود اما با توجه به اعتماد مردم نسبت به کالاهای آرایشی بهداشتی ایرانی و پیشرفت روز افزون کیفیت محصولات آرایشی آینده تولید لوازم آرایشی در ایران آینده خوب و درخشانی است.

کسانی که قصد دارند کارخانه تولید لوازم آرایشی احداث کنند بهتر است که به کمک طرح‌های توجیهی هزینه‌های لازم برای راه اندازی این کار را برآورد کنند. دلیل این امر به این خاطر است که در لوازم آرایشی تنوع بسیار زیادی وجودی دارد، پس بهتر است که قبل از بررسی سرمایه جهت تأسیس کارخانه تولید لوازم آرایشی و راه اندازی خط تولید آن، نوع کالاهایی که قصد تولید آن‌ها را دارید مشخص کنید. زیرا هریک از محصولات آرایشی بهداشتی به دلیل اینکه در مسائل زیر با هم تفاوت دارند سرمایه‌های متفاوتی را نیز برای تولید نیاز دارند:

  • مواد اولیه
  • فرمولاسیون
  • تجهیزات مختلف
  • تعداد رقیبان

بررسی سرمایه لازم برای تولید لوازم آرایشی

برای اینکه شما بتوانید سرمایه مورد نیاز برای تولید لوازم آرایشی را برآورده کنید باید نکات مختلفی را دقت کرده و آن‌ها را بررسی کرد. به همین دلیل توصیه می‌شود که افراد به کمک طرح توجیهی این سرمایه را بررسی کنند. زیرا در این طرح موارد مختلفی بررسی می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر  اشاره کرد:

  1. نوع لوازم آرایشی
  2. هزینه خرید زمین یا سوله
  3. تعداد و حقوق نیروهای انسانی
  4. تجهیزات مورد نیاز و هزینه آن‌ها
  5. لوازم مورد نیاز
  6. مواد اولیه شیمایی مورد نیاز
  7. درآمد حاصل از فروش لوازم آرایشی تولید شده
  8. و موارد دیگر

با بررسی موضوعاتی که در بالا آن‌ها را نام بردیم می‌توان به طور تقریبی میزان سرمایه لازم را پیش‌بینی کرد. به عنوان طبق آماری که کارشناسان اعلام کرده‌اند برای تولید حدود ۱۱ تن کرم آرایشی حدود ۱۲ میلیارد تومان سرمایه نیاز است. دقت داشته باشید که این قیمت برای کرم‌های آرایشی بوده، حدودی است و اینکه با توجه به قیمت دلار می‌تواند تغییر کند زیرا بسیاری از تجهیزات و مواد اولیه شیمیایی برای تولید لوازم آرایشی از خارج کشور تأمین می‌شوند.

در بین ۸ موردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم تنوع در محصولات آرایشی، تجهیزات مورد نیاز و میزان درآمد کارخانه‌های تولید لوازم آرایشی اهمیت بسیاری دارند که در ادامه به بررسی هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

انواع لوازم آرایشی

لوازم آرایشی متعددی در بازار وجود دارد که شما به عنوان یک تولید کننده لوازم آرایشی قبل از احداث و راه اندازی کارخانه خود باید با انواع لوازم آرایشی و بازار  هریک از آن‌ها آشنا شوید. برخی از این محصولات آرایشی شمل دسته‌های زیر می‌شوند:

  • محصولات چشم مانند ریمل، خط چشم، مداد چشم، سایه و غیره
  • کرم‌های آرایشی مانند کرم پودر، پنکک، موس و غیره
  • انواع رژلب‌های مایع، جامد، مدادی و پالتی
  • عطر و ادکلن
  • و سایر محصولات مانند رژگونه، پرایمر، صابون ابرو، ژل ابرو، ژل صابون ابرو، کانسیلر و هایلاتر

تجهیزات مورد نیاز برای تولید لوازم آرایشی

بسته به نوع لوازم آرایشی که قصد تولید آن‌ها را دارید تجهیزات و ابزار مختلفی را نیاز خواهید داشت. در طرح توجیهی مقدار سرمایه‌ای که باید برای پرداخت هزینه‌های مربوط به تجهیزات کنار بگذارید نیز تخمین زده می‌شود. به عنوان مثال دستگاه‌ها و تجهیزاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم برای تولید کرم‌های آرایشی به آن‌ها نیاز است:

  • تانکر و مخزن با ظرفیت گنجایش بالا برای ذخیره آب، مواد شیمیایی، روغن و سایر موادی از این قبیل
  • دستگاه مخلوط‌کننده جهت مخلوط کردن مواد اولیه
  • دستگاه‌های تزریق چند نازل دار
  • دستگاه‌های پرکن تیوپ از نوع تمام اتومات
  • دستگاه آب‌بندی تیوپ
  • دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای آزمایش و تست‌های کنترل کیفی

 

درآمد کارخانه تولید کننده لوازم آرایشی

میزان درآمد یک کارخانه تولید لوازم آرایشی به عوامل مختلفی ارتباط دارد و تنها زمانی یک تولید کننده از میزان درآمد مجموعه خود رضایت خواهد داشت که محصولاتی متنوع، با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی به مشتریان ارائه دهد. در این صورت بعد از زمان کوتاهی سرمایه اولیه‌ای که برای راه اندازی کارخانه آرایشی بهداشتی هزینه کرده بودید بازگردانده می‌شود.

دقت داشته باشید در صورتی‌که روند لوازم آرایشی طبق اصول باشد در غیر این صورت تولید کنندگان رضایت آنچنانی نخواهند داشت و حتی گاهی ممکن است که در این مسیر شکست بخورند. از این رو بسیاری از تولید کنندگان لوازم آرایشی ممکن است که با مشکلات و چالش‌هایی روبرو شوند که قادر به حل کردن آن‌ها نباشند. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها به جای اینکه خط تولید لوازم آرایشی خود را راه‌اندازی کنند به تولید کننده‌های لوازم آرایشی سفارش تولید لوازم آرایشی می‌دهند. زیرا این کار در هزینه‌های آن‌ها بسیار صرفه‌جویی می‌کنند و دیگر دغدغه احداث و راه اندازی کارخانه و خط تولید را نخواهند داشت. اما این افراد تنها باید به شرکت‌های تولید کننده‌ای سفارش تولید لوازم آرایشی بدهند که در این کار باتجربه و متخصص هستند.

 

ویدا ایلیا اوج تولید کننده لوازم آرایشی بزرگ در ایران

یکی از تولید کننده‌های بزرگ لوازم آرایشی در ایران متعلق به کارخانه ویدا ایلیا اوج است که انواع لوازم آرایشی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت پرایوت لیبل تولید می‌کند. به عبارتی کل فرایند تولید لوازم آرایشی را از صفر تا صد با برچسب نام شرکت یا برند شما انجام می‌دهد از خدماتی که این مجموعه به مشتریان ارائه می‌دهد می‌توان به تولید صفر تا صد لوازم آرایشی، فروش بالک آماده مواد آرایشی (مواد آرایشی که تنها نیاز دارند در پوکه آرایشی پر شوند) و مشاوره جهت نحوه ثبت برند اشاره کرد. برای مشاوره یا سفارش می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۹۷۳۷۹۳ تماس بگیرید.

سخن پایانی

برای شروع هر بیزینسی ازجمله راه اندازی خط تولید لوازم آرایشی بودجه  و سرمایه‌ای نیاز است که در این حوزه سرمایه گذاران عزیز می‌توانند به کمک طرح توجیهی این هزینه را برآورد کنند. اما به طور کلی، نوع محصولاتی که قصد تولید آن‌ها را دارید، کیفیت مواد اولیه، تجهیزاتی که برای تولید به کار می‌گیرید، ظرفیت تولید و غیره ازجمله عواملی هستند که سرمایه لازم را برای شروع این کار مشخص می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *