سفارش تولید لوازم آرایشی

پرایویت لیبل چیست ؟
زمانی‌که تولید صفر تا صد محصولی با یک شرکت سازنده باشد و بر روی محصول برچسب‌های خصوصی شرکت‌های دیگر را بزنند «پرایوت لیبل» می‌گویند.
بهترین کارخانه تولید لوازم آرایشی در تهران کدام است؟
به انتخاب مشتریان کارخانه ویدا ایلیا اوج یکی از بهترین شرکت‌های سازنده لوازم آرایشی در تهران به شمار می‌رود.
چه لوازم آرایشی در ایلیا اوج تولید می‌شود؟
معمولا اغلب لوازم آرایشی ازجمله پرایمر، کرم پودر، پنکیک، سایه، رژلب در ایلیا اوج تولید می‌شود.
آیا ایلیا اوج برای ثبت برند مشاوره می‌دهد؟
بله این مجموعه در مسیر ثبت برند می‌تواند به عنوان مشاور در کنار شما باشد.
سفارش تولید لوازم آرایشی در ایلیا اوج چقدر هزینه و زمان می‌برد؟
زمان و هزینه برای این کار به عوامل مختلفی بستگی دارد بنابراین نمی‌‌توان قیمت و زمان مشخصی را برای آن تعیین کرد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم کارشناسی تماس بگیرید.

امروزه تقاضا برای سفارش تولید لوازم آرایشی در داخل ایران به دلیل مشکلاتی مانند تحریم‌ها و افزایش نرخ دلار، بسیار بیشتر از قبل شده است. شاید تا همین چند سال پیش خبری از برندهای ایرانی برای لوازم آرایشی بهداشتی نبود اما امروزه به دلیل افزایش تولید لوازم آرایشی در ایران برندهای ایرانی بسیار با کیفیتی برای انواع محصولات آرایشی بهداشتی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها از لحاظ کیفیت با برندهای خارجی نیز برابری می‌کنند. پیش‌نیاز رسیدن به این نتیجه ایده‌آل رعایت کردن نکاتی برای سفارش تولید لوازم آرایشی و مشاوره گرفتن از یک مجموعه متخصص و کاردان است که در این مطلب این موارد را با هم مرور می‌کنیم. بنابراین اگر قصد تولید لوازم آرایشی خود را دارید این مطلب از ویدا ایلیا اوج را از دست ندهید.

تولید لوازم آرایشی در ایران

در سال‌های گذشته اگر کسی حرف از برند ایرانی برای محصولات آرایشی بهداشتی میزد همه شاید به او می‌خندیدند. اما رفته رفته با بالارفتن نرخ دلار و اعمال شدن تحریم‌ها باعث شد تا تولیدکنندگان لوازم آرایشی به فکر تولید لوازم آرایشی ایرانی باشند. شاید در ابتدا کمتر فردی پیدا می‌شد که به لوازم آرایشی یا بهداشتی ایرانی اعتماد می‌کرد اما امروزه برندهای ایرانی مصرف‌کنندگان زیادی داشته که رضایت بالایی از آن‌ها دارند.

تولید لوازم آرایشی ایرانی امروزه به حدی رونق پیدا کرده است که در انواع فروشگاه‌های اینترنتی یا حضوری چه کوچک چه بزرگ می‌توان طیف بسیار گسترده‌ای را از انواع محصولات آرایشی بهداشتی ایرانی مشاهده کرد. این موضوع به این خاطر است که تولیدکنندگان ایرانی توانسته‌اند به کمک متخصصین، دانشمندان و به وسیله دانش و استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در لابراتورها و خطوط تولید خود به این پیشرفت دست پیدا کنند. همچنین در نظر گرفتن سلیقه و نیاز مصرف‌کنندگان از سوی تولیدکنندگان در این پیشرفت نیز تأثیر به‌سزایی دارد. بنابراین به جرئت می‌توان گفت که بازار تولید لوازم آرایشی در ایران رو به رشد است.

نکات مهم در سفارش تولید لوازم آرایشی

برای سفارش تولید لوازم آریشی به یک تولید کننده لوازم آرایشی، باید به یک سری نکات مهم در این زمینه توجه  و آن‌ها را رعایت کرد. این نکات عبارتند از:

  • شناخت محصول آرایشی: قبل از تولید لوازم آرایشی باید نسبت به محصولات آرایشی بهداشتی که قصد تولید آن‌ها را دارید اطلاعات کسب کنید. این اطلاعات می‌تواند شامل طریقه تولید، متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود، فرمولاسیون و بازار محصول مورد نظر باشد.
  • به کارگیری مواد بالک باکیفیت: منظور از مواد بالک، مواد اولیه آماده‌ای هستند که در پوکه آرایشی (ظروف آرایشی بهداشتی) پر می‌شوند. این مواد باید باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند و با بدن سازگاری داشته باشند.
  • استفاده از پوکه آرایشی باکیفیت: همان‌‌گونه که در قسمت قبل اشاره کردیم پوکه آرایشی همان ظروف آرایشی بهداشتی است که مواد اولیه آرایشی در آن قرار می‌گیرند. در هنگام سفارش تولید لوازم آرایشی حتما باید کیفیت بالای پوکه‌های آرایشی را قید کنید زیرا عدم طراحی صحیح و زیبا یا استفاده از متریال نامرغوب در ساخت ظروف آرایشی باعث می‌شود مصرف‌کننده نتواند به راحتی از محصول استفاده کند یا ممکن است سلامت او را به خطر بیاندازد.
  • انجام تست‌های کنترل کیفی: کارشناسان بعد از تولید لوازم آرایشی باید طبق استانداردها انواع تست‌های کنترل کیفی را انجام دهند. در صورتی که تأییدیه توسط آن‌ها دریافت شد می‌توان تولید انبوه و عرضه آن‌ها را به بازار شروع کرد.
  • درج اطلاعات محصول: درج اطالاعات مربوط به محصول مانند تاریخ تولید و انقضاء، ترکیبات، حجم و مواردی از این قبیل بر روی محصول ضروری است.
  • همراه داشتن یک مشاور از ابتدای سفارش تولید لوازم آرایشی: از آنجا که تولید لوازم آرایشی کاری تخصصی است بنابراین شما باید سفارش تولید لوازم آرایشی خود را به یک شرکت متخصص بسپارید.

تولید لوازم آرایشی با برند شما در ویدا ایلیا اوج

شما می‌توانید از ابتدای پروسه سفارش برای تولید محصولات آرایشی با برند خودتان ویدا ایلیا اوج را به عنوان مشاور در کنار خود داشته باشید. تا از تخصص و دانش این مجموعه بهره‌مند شوید. درخشش برند شما با کیفیت بالای لوازم آرایشی با مجموعه ویدا ایلیا اوج امری تضمینی است. شما می‌توانید برای ثبت برند نیز از آن‌ها مشاوره بگیرید.

همچنین یکی از ويژگی‌های مهم مجموعه ویدا ایلیا اوج تولید کردن محصولات به صورت پرایوت لیبل (Private label) است. یعنی اشخاصی که مایل به تولید لوازم آرایشی باشند این مجموعه به صورت صفر تا صد پروسه تولید را مانند طراحی و بسته‌بندی، اخذ مجوزها و غیره تا تولید نهایی و تحویل را انجام می‌دهد. ازجمله مزایای پرایوت لیبل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد قیمت رقابتی
  • بالا رفتن سود
  • تقویت تیم فروش
  • ساخت برند شخصی (برندینگ)
  • حفظ وفاداری مصرف‌کنندگان

در کارنامه ویدا ایلیا اوج دو برند شناخته‌شده اوکاز (OCUZ) و دی ویو (VIO) در حوزه مواد آرایشی بهداشتی وجود دارد. کرم پودر، رژلب، پرایمر و سایر محصولات آرایشی این دو برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم به نکات مهم برای تولید لوازم آرایشی و اقداماتی که قبل از سفارش یا در حین و بعد آن باید انجام دهید بپردازیم. همچنین در مورد خدماتی که کارخانه ویدا ایلیا اوج به عنوان تولید کننده لوازم آرایشی و مشاور به شمایی که خواستار تولید لوازم آرایشی خود را دارید می‌تواند ارائه دهد پرداختیم. پس اگر شما قصد دارید برند لوازم آرایشی خود را خلق و آن را به تمام ایران معرفی کنید. همین الان با تیم کارشناسی ویدا ایلیا اوج تماس بگیرید تا همکاران شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

ٰ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *