کارخانه آرایشی بهداشتی در اشتهارد

کارخانه آرایشی بهداشتی ویدا ایلیا اوج کارخانه خود را در ایران کی تأسیس کرد؟
این کارخانه آرایشی بهداشتی در اشتهارد در سال ۱۳۹۴ راه‌اندازی شد و فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران آغاز کرد. قبل از آن، VIO از سال ۲۰۰۲ کارخانه خود را در چین احداث کرد و بسیار قبل‌تر از آن هم نیز کار خود را از بازار بزرگ تهران شروع کرده بود. 
کارخانه VIO چه خدماتی را به سفارش دهندگان تولید لوازم آرایشی ارائه می دهد؟
تولید لوازم آرایشی به صورت پرایوت لیبل و صفر تا صد، مشاوره جهت ثبت برند و فروش مواد بالک آرایشی خدماتی هستند که ویدا ایلیا اوج به سفارش دهندگان ارائه می‌دهد. 
چه برند های آرایشی توسط ویدا ایلیا اوج تولید شده است؟
ازجمله برندهای آرایشی تولید شده توسط کارخانه آرایشی بهداشتی VIO، اوکاز و دی ویو هستند. 
آیا درج اطلاعات مربوط به محصول هم ویدا ایلیا اوج انجام می دهد؟
بله. به طور کلی صفر تا صد تولید لوازم آرایشی که شامل درج اطلاعات مربوط به محصول هم می‌باشد را ویدا ایلیا اوج انجام می‌دهد. 
در کارخانه ویو تنها لوازم آرایشی تولید می شود؟
خیر. در کنار تولید لوازم آرایشی بهداشتی، عطر و ادکلن هم در ویدا ایلیا اوج تولید می‌شود. 

شهرک صنعتی اشتهارد یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی ایران به شمار می‌رود و به گونه‌ای می‌توان گفت که قلب صنعت ایران محسوب می‌شود به خصوص در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی. در این شهرک، کارخانه‌های آرایشی بهداشتی متعددی وجود دارند و اغلب آن‌ها در بازار شناخته شده هستند. یکی از این کارخانه‌ها متعلق به کارخانه آرایشی بهداشتی ویدا ایلیا اوج (VIO) می‌باشد که در زمینه تولید لوازم آرایشی تجربه ۴۰ ساله دارد. در این مقاله قصد داریم به تاریخچه، برندهای تولید شده توسط این کارخانه، نحوه تولید، خدمات و محصولاتی را که کارخانه آرایشی بهداشتی VIO به مشتریان ارائه می‌دهد بپردازیم تا افرادی که چه برند خود را دارند و چه آن‌هایی که ندارند و برای تولید لوازم آرایشی به دنبال تولید کننده هستند با روند این کارخانه آشنا شوند.

 

تاریخچه کارخانه آرایشی بهداشتی ویدا ایلیا اوج

شرکت تولید لوازم آرایشی ویدا ایلیا اوج ( Vida Ilia Ouj | VIO) در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی بیش از ۴۰ سال تجربه دارد و به نوعی در تولید لوازم آرایشی شرکتی متخصص به شمار می‌رود. این شرکت در ابتدا فعالیت خود را در بازار تهران آغاز کرد و توانست در سال ۲۰۰۲ اولین کارخانه تولید لوازم آرایشی خود را در کشور دوست و همسایه چین راه‌اندازی کند. موفقیت این کارخانه به حدی بود که به دلیل کیفیت بالای محصولات، تولیدات خود را به برخی از کشورها اعم از آمریکا، روسیه، برزیل، هند، عربستان، عراق، امارات و ایران صادر می‌کرد.

بعد از گذشت مدتی مدیران مجموعه ویدا ایلیا اوج تصمیم گرفتند کارخانه آرایشی بهداشتی را در ایران به جهت حمایت از تولید ملی و مصرف کننده ایرانی احداث کنند. سرانجام این کارخانه آرایشی بهداشتی در اشتهارد در سال ۱۳۹۴ راه‌اندازی شد و فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران آغاز کرد. حوزه فعالیت این کارخانه از آن زمان تاکنون تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن نیز می‌باشد که همگی از کیفیت بالایی برخوردارند. زیرا این کارخانه به دلیل تجربه بالایی که دارد و بهترین متریالی که برای تولید لوازم آرایشی استفاده می‌کند در این زمینه تخصص و تبحر فوق العاده‌ای دارد.

 

صفر تا صد تولید لوازم آرایشی در VIO 

کارخانه ویو بعد از اخذ تمامی مجوزهای مربوطه ازقبیل پروانه بهره‌برداری، پروانه سلامت، تاییدیه‌های سازمان غذا و دارو شروع به تولید لوازم آرایشی بهداشتی کرد. در حال حاضر، تمامی محصولاتی که در این کارخانه تولید می‌شوند مطابق با قوانین بهداشت و سازمان غذا و دارو هستند و کد سلامت مربوط به خود را دارند. تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در این کارخانه به صورت صفر تا صد است، یعنی اینکه هرآنچه که برای تولید لوازم آرایشی نیاز است را ویدا ایلیا اوج انجام می‌دهد. صفر تا صد این خدمات شامل کارهای زیر می‌باشند:

  • اخذ مجوزهای لازم
  • اخذ پروانه سیب سلامت
  • تهیه و استفاده از بهترین متریال اولیه برای تولید لوازم آرایشی
  • به کارگیری نیروهای متخصص جهت فرمولاسیون مواد شیمیایی آرایشی
  • استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات به روز
  • استفاده از ظروف آرایشی باکیفیت و زیبا جهت بسته‌بندی محصولات
  • درج اطلاعات مربوط به محصول بر روی پوکه آرایشی آن

توجه داشته باشید که این کارخانه، لوازم آرایشی را به صورت پرایوت لیبل نیز تولید می‌کند، یعنی با گرفتن سفارش تولید لوازم آرایشی، نام شرکت یا برند آن را بر روی بسته‌بندی محصول به همراه تولید شده در شرکت ویدا ایلیا اوج درج می‌کند. همچنین ازجمله دیگر خدماتی که کارخانه ویدا ایلیا اوج در کنار تولید لوازم آرایشی به مشتریان می‌تواند ارائه دهد شامل مشاوره جهت ثبت برند است. بنابراین اگر شرکت شما تا بحال برند خود را ثبت نکرده و نمیداند که باید از کجا شروع کند می‌تواند برای مشاوره با کارشناسان ویدا ایلیا اوج با شماره ۰۹۱۲۵۹۷۳۷۹۳ تماس بگیرد. ضمنا از کارخانه ویدا ایلیا اوج بالک مواد آرایشی را می‌توان به صورت عمده خریداری کرد. بالک مواد آرایشی، مواد آرایشی آماده‌ای هستند که تنها باید آن‌ها را در پوکه‌های آرایشی مربوطه قرار داد. بنابراین به طور کلی خدمات شرکت VIO را می‌توان به سه دسته زیر تقسیم‌بندی کرد:

  1. تولید لوازم آرایشی به صورت پرایوت لیبل و صفر تا صد
  2. مشاوره جهت ثبت برند
  3. فروش مواد بالک آرایشی

انواع محصولات و برند های تولید شده در کارخانه آرایشی بهداشتی VIO

تنوع محصولات آرایشی و بهداشتی در کارخانه ویدا ایلیا اوج بالا بوده و شامل بیشتر لوازم آرایشی بهداشتی می‌شود. استفاده از مواد اولیه مرغوب و استاندارد برای تولید لوازم آرایشی در VIO یک اولویت به شمار می‌رود زیرا حفظ سلامتی مشتریان برای این مجموعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برندهای محبوب بسیاری در کارنامه این کارخانه وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به برندهای اوکاز، دی ویو، پاسائو و غیره اشاره کرد. VIO در حال حاضر محصولات متنوعی را برای برندهای مختلف تولید می‌کند که هریک از آن‌ها محصولات بی‌نظیر و متنوعی مانند کرم پودر، ٰرژ لب مایع و جامد، هایلاتر، پرایمر، ریمل، خط چشم، سایه، رژ گونه، ریمل ابرو، ژل صابون ابرو و غیره را دارند. معمولا بیشتر محصولات تولید شده در ویدا ایلیا اوج به دلیل مرغوب بودن مواد اولیه و فرمولاسیون منحصر به فرد از جانب مصرف کنندگان امتیاز بالایی را دریافت می‌کنند. همین الان برای سفارش تولید لوازم آرایشی با برند شما با شماره ۰۹۱۲۵۹۷۳۷۹۳ تماس بگیرید و از خدمات ویدا ایلیا اوج بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *