مشاوره و خدمات تولید پرایوت لیبل لوازم آرایشی

منظور از صفر تا صد تولید لوازم آرایشی در ویدا ایلیا چیست؟
دریافت پروانه‌ها و مجوزهای مربوطه، طراحی فرمولاسیون، استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، به کارگیری نیروهای متخصص و دانشمند، به کارگیری تجهیزات به روز دنیا جهت تولید لوازم آرایشی، فرستادن نمونه‌های اولیه تولید شده به آزمایشگاه‌ها برای دریافت تاییدیه جهت تولید انبوه و استفاده از پوکه آرایشی (ظروف آرایشی) جهت بسته‌بندی از صفر تا صد تولید لوازم آرایشی در ویدا ایلیا هستند.
تولید پرایوت لیبل لوازم آرایشی چیست؟
اصطلاح "برچسب خصوصی" در واقع محصولاتی را توصیف می‌کند که تحت برند خود فروخته می‌شوند اما توسط شخص ثالثی به نام تولیدکننده  برچسب خصوصی ساخته شده‌اند.
تولید لوازم آرایشی به صورت پرایوت لیبل چه مزایایی دارد؟
رهایی از روند تولید لوازم آرایشی، به وجود آمدن قیمت رقابتی، ایجاد مشتریانی وفادار در تولید پرایوت لیبل و بالا رفتن سود از مزایای تولید لوازم آرایشی به صورت پرایوت لیبل هستند.
آیا ویدا ایلیا اوج به افرادی که قصد ثبت برند دارند مشاوره می دهد؟
بله. مجموعه ویدا ایلیا اوج به دلیل تجربه بالا برای ثبت برند آمادگی مشاوره به شرکت‌هایی که قصد ثبت دارند را دارد.
در پرایوت لیبل برچسب شرکت سفارش دهنده ثبت می شود؟
بله. در پرایوت لیبل برچسب شرکت سفارش دهنده بر روی محصولاتی که توسط تولید کننده تولید شده ثبت می‌شود.
تولید پرایوت لیبل لوازم آرایشی یعنی اینکه تولید محصولات آرایشی مختلف مانند تولید رژ، کرم پودر، پرایمر، خط چشم و سایر محصولات توسط شرکت‌های سازنده و تولید کننده لوازم آرایشی تولید می‌شوند. اما بر روی آن‌ها برچسب سایر شرکت‌ها قرار می‌گیرد. در این صورت به این محصولات پرایوت لیبل ( private label) یا برچسب خصوصی می‌گویند. این روش تولید مزایایی به همراه دارد که در این مطلب به تولید لوازم آرایشی به صورت پرایوت لیبل و مزایایی که به همراه دارد می‌پردازیم.
شرکت ویدا ایلیا اوج یکی از بهترین سازنده‌ها و تولید کنندگان لوازم آرایشی در ایران است که طیف گسترده‌ای از انواع لوازم آرایشی را با دانش و تجهیزات به روز دنیا می‌تواند تولید کند. این مجموعه، تولید لوازم آرایشی را در صورت نداشتن برند برای شرکت‌ها به شکل پرایوت لیبل انجام می‌دهد. همچنین برای ثبت برند به این شرکت‌ها می‌تواند مشاوره بدهد. بنابراین اگر قصد لانچ کردن محصولات آرایشی بهداشتی خود را در بازار دارید خواندن این مطلب برای شما خالی از لطف نیست.

تولید پرایوت لیبل لوازم آرایشی چیست و چه مزایایی دارد؟

اصطلاح “برچسب خصوصی” در واقع محصولاتی را توصیف می‌کند که تحت برند خود فروخته می‌شوند اما توسط شخص ثالثی به نام تولیدکننده  برچسب خصوصی ساخته شده‌اند. به عبارت دیگر برندسازی و فروش محصول توسط شرکت با شرکتی که در واقع محصول را تولید می‌کند متفاوت است. به عنوان مثال برند آرایشی لورآل را در نظر بگیرید. این برند فرانسوی معروف در شرکت تولیدی لورآل که بزرگترین تولید کننده لوازم آرایشی در جهان شناخته می‌شود. این مجموعه دارای ۳۶ برند است که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به لورآل پاریس، لوکس و گارنیر اشاره کرد.

اما حال محصولات آرایشی دیگری را در نظر بگیرید که توسط شرکت دیگری تولید می‌شود و صرفا نام تجاری محصول و نام شرکت بر روی محصول تولید می‌شود. مشخص است که در حالت دومی یعنی همان پرایوت لیبل برندسازی محصول کمتر اتفاق می‌افتد. اما با این حال نمی‌توان گفت که این روش تولید هیچ گونه مزایایی ندارد بلکه مزایای آن بسیار بوده و کاملا بر معایب آن غلبه دارد. به عبارتی محصولات دارای برچسب خصوصی بدون نام تجاری فروخته می‌شوند. کالاهای مارک دار از طریق ویژگی‌های خاص محصول به بازار عرضه می‌شوند. شرکت‌های لیبل خصوصی با فروش کالاهای تولیدی به سایر مشاغل سود می‌برند. در حالی‌که برندها از طریق درآمد حاشیه محصولات خود سود می‌برند. در ادامه با مزایای پرایویت لیبل در تولید لوازم آرایشی آشنا می‌شویم اما قبل از آن ببینیم که چه محصولاتی می‌توانند به این شیوه تولید شوند:

  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • پوشاک
  • خوراک
  • اقلام دارویی

اغلب در این زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین دارویی دیده شده که به صورت پرایوت لیبل می‌باشند. و اما تولید لوازم آرایشی به صورت پرایوت لیبل چه مزایایی به همراه دارد؟

رهایی از روند تولید لوازم آرایشی

اولیت مزیت تولید لوازم آرایشی به شکل پرایوت لیبل این است که شما از بند هرگونه موارد مربوط به فرایند تولید رها می‌شوید. یعنی دیگر دغدغه دریافت مجوزها، راه‌اندازی خط تولید،‌ به کارگیری نیروهای متخصص و تجهیزات، مواد اولیه،‌ طراحی، دریافت مجوز محصولات و بسته‌بندی را نخواهید داشت.

به وجود آمدن قیمت رقابتی

این مزیت برای افرادی که صاحب فروش لوازم آرایشی به صورت خرده فروشی هستند بسیار مناسب است. زیرا در مسئله قیمت‌گذاری بر روی محصولات که با لیبل آن‌ها به فروش می‌رسد، می‌توانند آزادانه‌تر عمل نمایند و قیمت را در حد سطح رقابتی با سایر فروشندگان لوازم آرایشی نگه دارند.

ایجاد مشتریانی وفادار در تولید پرایوت لیبل

از طریق برچسب‌گذاری خصوصی یا پرایوت لیبل شما می‌توانید مشتریان وفادار خود را پیدا و آن‌ها را حفظ کنید. به این ترتیب این مشتریان هر زمان که بخواهند محصولات آرایشی شما را خریداری کنند به شما می‌رسند. امروزه ایجاد و حفظ مشتریانی وفادار کاری دشواری است زیرا رفتار، سلیقه و نیاز افراد در فواصل کم زمانی تغییر می‌کند. اما تولید لوازم آرایشی به صورت پرایوت لیبل به شما این امکان را می‌دهد.

بالا رفتن سود

برندهای مطرح لوازم آرایشی همانقدر که در بازار تقاضای بیشتری دارند هزینه‌های بیشتری را نیر برای تبلیغات و فروش محصولات خود صرف می‌کنند. لذا بخش زیادی از سود حاصل این محصولات برای پوشش‌دهی هزینه‌های مربوط به تبلیغات است. در حالی که به دلیل حذف این هزینه‌ها در پرایوت لیبل و به دلیل شناخته شدن کالا از روی برچسب محصولات سود حاصل از فروش برای برای صاحبان خرده فروشی افزایش پیدا می‌کند.

 

صفر تا صد مشاوره و تولید لوازم آرایشی در ویدا ایلیا اوج

تولید لوازم آرایشی در شرکت ویدا ایلیا اوج به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین تولید کنندگان لوازم آرایشی در این حوزه به صورت صفر تا صد تمامی خدمات مربوطه را انجام می‌دهد. یکی از موفقیت‌های این مجموعه توانایی تولیدطیف گسترده‌ای از لوازم آرایشی است. یعنی هر شرکتی که قصد دارد تولید لوازم آرایشی خود را به شرکت‌های سازنده بسپارد تمامی محصولات خود را می‌تواند به این مجموعه محول کند. دو برند خوشنام اوکاز و ویو در لیست کارنامه مجموعه ویدا ایلیا اوج هستند که توسط آن تولید شده‌اند. برخی از مهم‌ترین خدماتی که این تولید کننده لوازم آرایشی برای تولید به صورت پرایوت لیبل در اختیار مشتریان قرار می‌دهد عبارتند از:

  • دریافت پروانه‌ها و مجوزهای مربوطه
  • طراحی فرمولاسیون
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت
  • به کارگیری نیروهای متخصص و دانشمند
  • به کارگیری تجهیزات به روز دنیا جهت تولید لوازم آرایشی
  • فرستادن نمونه‌های اولیه تولید شده به آزمایشگاه‌ها برای دریافت تاییدیه جهت تولید انبوه
  • استفاده از پوکه آرایشی (ظروف آرایشی) جهت بسته‌بندی

همچنین در کنار این موارد، مجموعه ویدا ایلیا اوج به دلیل تجربه بالا برای ثبت برند آمادگی مشاوره به شرکت‌هایی که قصد ثبت دارند را دارد.

جمع بندی تولید پرایوت لیبل لوازم آرایشی

در این مطلب از ویدا ایلیا اوج به مفهوم تولید لوازم آرایشی به صورت پرایوت لیبل و مزایایی که دارد پرداختیم. همچنین خدماتی را که در مجموعه ویدا ایلیا اوج به مشتریان در فرایند تولید لوازم آرایشی ارائه می‌شود را معرفی کردیم. در صورتی‌که نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۹۷۳۷۹۳ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *