تولید لوازم آرایشی با اخذ تمام مجوز ها

آیا اخذ مجوز برای تولید لوازم آرایشی الزامی است؟
بله. اگر تولید کننده‌های لوازم آرایشی بخواهند به طور قانونی کار کنند برای تولید لوازم آرایشی باید مجوزهای لازم را اخذ کنند.
۴ مرحله مهم در اخذ مجوز برای تولید لوازم آرایشی کدامند؟
مراحل اخذ مجوزها شامل گرفتن مجوز تأسیس کارخانه و کارگاه تولید، صدور پروانه‌های بهداشتی، پروانه برای ساخت محصولات و پروانه‌های مربوط به مسئول فنی کارخانه چهار مرحله مهم برای اخذ مجوز تولید لوازم آرایشی هستند.
اگر کارخانه ای مجوزهای لازم را برای تولید لوازم آرایشی نداشته باشد چه می‌شود؟
چنانچه کارخانه‌ای لوازم آرایشی را بدون مجوز تولید کند یک کارخانه غیرقانونی شناخته می‌شود و امکان پلمپ شدن دارد.
تولید لوازم آرایشی در ویدا ایلیا اوج شامل اخذ مجوزها می‌باشد؟
بله. ویدا ایلیا اوج صفر تا صد تولید لوازم آرایشی را که شامل اخذ مجوزها و پروانه‌ها می‌باشد را انجام می‌دهد.
هزینه تولید لوازم آرایشی در ویدا ایلیا اوج چقدر است؟
هزینه تولید لوازم آرایشی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای پاسخ به این سوال باید با شماره‌های درج شده تماس بگیرید تا همکاران شما را اهنمایی کنند.

کارخانه‌های تولید کننده لوازم آرایشی بهداشتی برای تأسیس و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی نیازمند  اخذ مجوز هستند. این مرحله مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین مراحل برای تأسیس این چنین کارخانه‌هاست. بنابراین اگر کارخانه‌ای قصد تولید لوازم آرایشی دارد و می‌خواهد به صورت کاملا قانونی و به دور از هرگونه دردسری در بازار آرایشی و بهداشتی چه داخلی و چه خارجی فعالیت کند باید تمام مجوزهای مربوطه را اخذ کنند. در این مطلب به مراحل اخذ مجوز برای تولید لوازم آرایشی و اهمیت آن می‌پردازیم.

مراحل اخذ مجوز برای تولید محصولات آرایشی بهداشتی

برای اینکه یک کارخانه تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی بتواند مجوز تولید محصولات آرایشی و بهداشتی را بگیرد باید مراحل مختلفی را طی کند. این مراحل عبارتند از:

  • گرفتن مجوز تأسیس کارخانه و کارگاه تولید
  • صدور پروانه‌های بهداشتی
  • پروانه برای ساخت محصولات
  • پروانه‌های مربوط به مسئول فنی کارخانه

تمام مراحل فوق مراحلی هستند که باید برای اخذ مجوز محصولات آرایشی و بهداشتی طی شوند. چنانچه که فردی قصد داشته باشد مجوز تولید محصولات آرایشی و بهداشتی را اخذ کند، پس از دریافت پروانه تأسیس باید به سراغ گرفتن پروانه بهره‌برداری کارخانه یا تولیدی باشد. همچنین در کنار اخد این پروانه‌ها باید مجوزهایی را که مربوط به مسئول فنی کارخانه می‌باشد را نیز دریافت کرد.

پس از اخذ سه پروانه تأسیس، بهره‌برداری کارخانه و مسئول فنی کارخانه باید فرد متقاضی برای اخذ مجوز تولید لوازم آرایشی بهداشتی فرم و نامه درخواست خود را مبنی بر اخذ پروانه تولید محصولات تکمیل کند. شایان ذکر است که برای اینکه بتوان مراحل اخذ مجوز را برای تولید لوازم آرایشی یا بهداشتی طی کرد باید فرم مربوطه را افرادی همچون مسئول فنی کارخانه امضاء کنند.

علاوه بر مدارک فوق باید یک مبلغی را پرداخت کرد و همراه فیش بانکی و سایر مدارک به سازمان‌های مانند وزارت بهداشت و سایر موسسه‌های مربوطه ارسال شود. لازم به ذکر است که نباید فراموش کرد علاوه بر موارد فوق باید در مورد لوازم آرایشی بهداشتی که قصد تولید کردن آن‌ها را دارید باید توضیحاتی را راجب به هریک از محصولات بنویسید و با سایر مدارک ارائه دهید.

توجه: اگر تنها قصد تمدید پروانه ساخت برای تولید لوازم آرایشی دارید باید در کنار مدارک مورد نیاز برای تمدید مجوز تولید لوازم آرایشی بهداشتی، اسناد و مدارک مربوط به پروانه‌های قبلی را نیز ارائه دهید.

حال که مراحل اخذ مجوز را برای تولید لوازم آرایشی بهداشتی آموختیم. خوب است که مروری بر اهمیت اخذ مجوز برای کارخانه‌های تولید کننده لوازم آرایشی داشته باشیم پس با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

دلایل اهمیت اخذ مجوز برای تولید لوازم آرایشی

همیشه در اخبار یا شبکه‌های اجتماعی در گوشه و کنار کشور شاهد خبرهایی هستیم که نشان می‌دهند برخی از مراکز تولید کننده لوازم آرایشی پلمپ می‌شوند. این مسئله بدان خاطر است که برخی افراد سودجو تنها به فکر سود خود هستند و مجوزهای لازم را برای تولید لوازم آرایشی بهداشتی ندارند. از آنجا که در کشور ما مصرف سرانه محصولات آرایشی بهداشتی رو به افزایش است متاسفانه تعداد این افراد نیز روز به روز افزایش می‌یابد.

بنابراین برای تولید لوازم آرایشی مرغوب، تبدیل شدن به یک اسطوره در صنعت تولید لوازم آرایشی بهداشتی، فروش بیشتر و در نتیجه رسیدن به سود بیشتر باید فرایند تولید لوازم آرایشی را کاملا قانونی انجام داد. این بدان معناست که باید مجوزهای لازم را اخذ کرد. در این صورت هیچ شک و شبه‌ای وجود نخواهد داشت. مشتریان به محصولات آرایشی که تحت برند شما تولید می‌شود البته در صورت برخورداری از کیفیت بالا اعتماد خواهند کرد.

تولید لوازم آرایشی در ویدا ایلیا اوج با اخذ تمام مجوز ها

اخذ مجوز های لازم برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی امری است که زمان زیادی باید برای آن صرف شود. همچنین راه‌اندازی خط تولید لوازم آرایشی یا بهداشتی هزینه بسیاری را می‌طلبد. بهترین کار این است که تولید لوازم آرایشی خود را به تولید کننده‌های لوازم آرایشی متخصص بسپارید. به خصوص تولید کننده‌هایی که به صورت پرایویت لیبل محصولات آرایشی بهداشتی را تولید می‌کنند.

کارخانه ویدا ایلیا اوج تولید کننده لوازم آرایشی است که در این صنعت از نامداران به شمار می‌رود. دو برند اوکاز (OCUZ) و ویو (VIO) در کارنامه این تولید کننده قرار دارند که دو تا از بهترین برندهای لوازم آرایشی به شمار می‌روند. ویدا ایلیا اوج می‌تواند در پروسه تولید لوازم آرایشی ار صفر تا صد کنار شما باشد که در این میان اخذ تمام مجوزها نیز شامل می‌شود. همچنین این مجموعه در زمینه ثبت برند هم می‌تواند به عنوان مشاور در کنار شما باشد. از جمله ویژگی‌های مثبت ویدا ایلیا اوج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید لوازم آرایشی به صورت پرایویت لیبل (تولید لوازم آرایشی از صفر تا صد و با برند شما)
  • اخذ تمام پروانه‌های بهداشتی و مجوزهای مربوطه
  • استفاده از دانش و متخصصین روز دنیا
  • استفاده از تکنولوژی و تجهزات به روز
  • استفاده از متریال با کیفیت
  • استفاده از ظروف آرایشی با کیفیت از تولید کننده‌های ظروف آرایشی متخصص
  • به کارگیری نیروهای مجرب و کاردان
  • آشنایی به انواع پوست و سلایق مصرف کنندگان
  • تولید محصولات آرایشی مختلف مانند کرم پودر، رژ لب و غیره

خلاصه مطلب

اولین کاری که کارخانه‌های تولید کننده لوازم آرایشی برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی باید بکنند اخذ تمام مجوزهای مربوطه است. مراحل اخذ مجوزها شامل گرفتن مجوز تأسیس کارخانه و کارگاه تولید، صدور پروانه‌های بهداشتی، پروانه برای ساخت محصولات، پروانه‌های مربوط به مسئول فنی کارخانه،‌ پرداخت مبلغی به بانک، تکمیل فرم مبنی بر درخواست اخذ مجوز و ارائه تمامی این مدارک به سازمان‌های مربوطه است. برای اعتبار یک تولید کننده لوازم آرایشی در بازار داشتن مجوزهای لازم برای تولید لوازم آرایشی ضروری است بنابراین نباید اهمیت اخذ مجوز را نادیده گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *