آیا کیفیت لوازم آرایشی مهم‌تر از قیمت است؟

Production of cosmetics

این روزها تقاضا برای لوازم آرایشی با کیفیت بالا در حال افزایش است. با این حال، در مقایسه با محصولات ساده فرموله شده کمی گران است، اما لوازم آرایشی با کیفیت بالا می‌تواند مزایای زیادی برای شرکت شما به همراه داشته باشد. محصولات با فرمول ساده، خوب هستند و ارزش امتحان کردن دارند زیرا، مقرون به صرفه هستند. اما دلایل زیادی وجود دارد که چرا مردم باید به جای قیمت روی کیفیت تمرکز کنند.

اگر برای کیفیت ارزش قائل هستید و کیفیت یک محصول یا خدمات را بر هزینه آن اولویت می‌دهید. این طرز فکر نشان می‌دهد که شما حاضرید برای یک محصول یا خدمات با کیفیت بهتر هزینه بیشتری بپردازید، حتی اگر گزینه‌های ارزان‌تری در هنگام ساخت لوازم آرایشی وجود داشته باشد.

ارزش گذاری کیفیت بر قیمت می‌تواند تصمیم عاقلانه‌ای باشد، به خصوص اگر محصول یا خدمات ضروری باشد یا برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد. در بسیاری از موارد، یک محصول با کیفیت بالاتر ممکن است بادوام‌تر، قابل اعتمادتر باشد و عملکرد بهتری ارائه دهد که در نهایت منجر به ارزش بیشتر در دراز مدت می‌شود.

با این حال، ضروری است که میل خود به کیفیت را با بودجه و وضعیت مالی خود متعادل کنید. بهتر است برای یافتن گزینه مناسب و باکیفیت، تحقیق و مقایسه کنید.

تجربه کشور ژاپن

در کشور ژاپن، قیمت واحد محصولات در مقایسه با سایر کشورها کمی بالاتر است، با این حال، آنها یکی از بهترین کیفیت‌ها را دارند و قابل اعتماد هستند، بنابراین تولید محصول باکیفیت ولو با قیمت بالاتر ارزش ریسک کردن برای تولید کننده را دارد.

اما اگر قیمت را بر کیفیت ترجیح می‌دهید و هزینه یک محصول یا خدمات را بر کیفیت برای شما اولویت دارد. این طرز فکر نشان می‌دهد که شما برای صرفه جویی در هزینه خود مایل به مصالحه در کیفیت هستید. اگر می‌خواهید لوازم آرایشی با قیمت پایین ایجاد کنید، مهم است که بدانید باید تعداد زیادی سفارش دهید. به طور کلی، هر چه بیشتر سفارش دهید، هزینه واحد کمتر می‌شود، بنابراین تلاش برای دستیابی به قیمت پایین با مقدار کم مانند 500 عدد یا 1000 عدد بسیار دشوار است.

در ژاپن قیمت واحد 20 تا 30 درصد محصول گفته می‌شود، بنابراین باید بازار هدف را تعیین کرد و تصمیم گرفت که آیا برای کارخانه مناسب است و آیا قیمت گذاری واقعی است یا خیر. ارزش‌گذاری قیمت بر کیفیت می‌تواند در برخی شرایط تصمیم معقولی باشد، اما مهم است که معایب احتمالی انتخاب ارزان‌ترین گزینه موجود را بدون در نظر گرفتن کیفیت در نظر بگیرید. ایجاد تعادل بین هزینه و کیفیت یک محصول یا خدمات برای تصمیم گیری آگاهانه و عملی ضروری است. البته کیفیت لوازم آرایشی، تنها چیزی نیست که قیمت را بالا می برد. درست است که موادی که استفاده می‌کنید می‌توانند قیمت را تغییر دهند، اما استفاده از ظرف و نوع بسته‌بندی محصول نیز قیمت کل را تغییر می‌دهد. حتی اگر بتوانید محصولی با قیمت مناسب بسازید، اگر از یک ظرف گران قیمت و فانتزی استفاده کنید، قیمت کل بالا خواهد بود. بنابراین انتخاب یک ظرف ساده، معقول‌ترین راه برای تولید یک محصول با قیمت مناسب خواهد بود.

الزام به حفظ کیفیت در کشور ژاپن

در ژاپن چندین مقررات سختگیرانه منحصر به فرد برای لوازم آرایشی وجود دارد. برای رعایت این مقررات سختگیرانه، تکنسین‌های آرایشی ژاپنی به طور مداوم “ایمنی” و “ثبات” را دنبال می کنند. تولیدکنندگان لوازم آرایشی موظف به حفظ کیفیت به مدت سه سال هستند. (به جز مواردی که تاریخ انقضای آنها مشخص شده است.) علاوه بر این، از آنجایی که روش استفاده، مدت زمان استفاده و محل نگهداری از فردی به فرد دیگر متفاوت است، لازم است از ایمنی و پایداری لوازم آرایشی تحت هر شرایطی اطمینان حاصل شود. افراد ممکن است، لوازم آرایشی را در شرایط بد نگهداری کنند، بخاطر همین تکنسین‌های ژاپنی در تلاش هستند تا از ایمنی و پایداری لوازم آرایشی در محیط های مختلف محافظت کنند.

یکی از راهکارهایی آنها برای حفاظت مواد آرایشی، انجام تست‌های ایمنی برای هر یک از مواد تشکیل دهنده است. در ژاپن، قبل از اینکه مواد را به عنوان مواد آرایشی دسته‌بندی کنند، آزمایش‌های ایمنی زیادی انجام می‌دهند. مواد آرایشی که این تست‌ها را پشت سرگذاشته‌اند به مواد آرایشی تبدیل می‌شوند. بنابراین، مواد آرایشی ژاپنی بی خطر هستند.

در واقع، افراد زیادی هستند که محصولات “ساخت ژاپن” را فقط به این دلیل که از شرکت های ژاپنی هستند خریداری می کنند. یکی از دلایل اصلی ارزش “ساخت ژاپن” فرهنگ بهبود مستمر و توجه به جزئیات این کشور است. تولیدکنندگان ژاپنی در هر چیزی که تولید می‌کنند برای بهتر بودن تلاش می‌کنند و این در کیفیت محصولات آنها منعکس می‌شود. آنها سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه برای ایجاد محصولات نوآورانه‌ای می‌کنند که هم کاربردی و هم از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند. دلیل دیگر ارزش “ساخت ژاپن” تعهد این کشور به ایمنی و پایداری است همانطور که در بالا ذکر کردم، تولیدکنندگان ژاپنی از استانداردهای ایمنی و کیفیت سختگیرانه پیروی می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که محصولات آنها برای استفاده، ایمن هستند. آنها همچنین تاکید زیادی بر مسئولیت اجتماعی و شیوه های تجاری اخلاقی دارند. مصرف کنندگان در سراسر جهان برچسب “ساخت ژاپن” را با کیفیت، قابلیت اطمینان و برتری مرتبط می‌دانند. بسیاری مایلند برای محصولاتی که در ژاپن ساخته می شوند حق بیمه پرداخت کنند زیرا به کیفیت و ارزشی که دریافت خواهند کرد اعتماد دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *