کارخانه آرایشی بهداشتی

کارخانه آرایشی بهداشتی
لوازم آرایشی تخصصی چه لوازمی هستند؟
لوازم آرایشی تخصصی آن دسته از محصولات مراقبت‌های پوست، درمان‌های جوان‌سازی و حذف ناخالصی‌های پوستی هستند. یعنی لوازمی که هدفشان در مرحله اول حفظ سلامت پوست است.
منظور از تولید لوازم آرایشی به صورت پرایوت لیبل چیست؟
زمانی‌که شما صفر تا صد تولید لوازم آرایشی خود را به کارخانه‌های تولیدکننده لوازم آرایشی می‌سپارید و بر روی محصول نوشته می‌شود تولیدشده در کارخانه x به سفارش شرکت y آن وقت به این شیوه تولید، تولید لوازم آرایشی به شیوه پرایوت لیبل می‌گویند.
آیا می توان بالک مواد آرایشی را از کارخانه ویدا ایلیا اوج خریداری کرد؟
بله. بالک مواد اماده آرایشی بوده که با رنگبندی‌های مختلف اماده پر شدن در پوکه یا ظرف هستند. شما می‌توانید مواد آرایشی را به صورت بالک از کاخانه ویو خریداری کنید و فرآیند بسته بندی را خودتان انجام دهید.
مهم ترین الزمات چسب گذاری روی محصولات آرایشی بهداشتی چه مواردی هستند؟
از مهم‌ترین الزامات برچسب گذاری، زبان، وزن یا حجم و فهرست مواد و هشدارهای آلرژی است.
بسته بندی مناسب لوازم آرایشی بهداشتی از لحاظ روانشناسی چه تاثیری بر روی مصرف کنندگان دارد؟
بسته‌بندی مناسب تجربه مثبتی در مشتری ایجاد می‌کند. فرآیند جعبه‌گشایی یا ویژگی‌های منحصربه‌فرد یک محصول حس مثبتی را در مشتریان به وجود می‌آورد.

در مصر باستان حدود 1400 سال قبل از میلاد، بردگان مواد افزودنی و روغن‌های حمام را مخلوط می‌کردند، عطر می‌ساختند و یا کرم تهیه می‌کردند تا بدن را سالم و زیبا نگه دارند. در آن زمان که کارخانه آرایشی بهداشتی وجود نداشت، زنان یونانی نیز ابروها و لب‌های خود را آرایش می‌کردند و صورت و پوست خود را سفید می‌کردند. در آغاز قرن بیستم، دوره دیگری از تولید لوازم آرایشی آغاز شد. اولین سالن‌های زیبایی در دهه 1920 ظهور کردند. مشتریان معمولاً چندین ساعت در سالن‌های زیبایی به انتظار می‌نشستند تا از خدمات زیبایی بهره‌مند شوند.

نظافت بدنی و بهداشت برای مصریان بسیار مهم بود. نظافت بدنی و دهان از طریق مقررات پاکیزگی و جویدن گیاهان برای پاکسازی دهان انجام می‌شد. یونانی‌ها دانش و تجربه زیادی در زمینه لوازم آرایشی از مصریان گرفتند و مراقبت از بدن و زیبایی را با رژیم‌های غذایی، ژیمناستیک و ورزش تکمیل کردند تا بدن را از نظر ورزشی جوان و شاداب نگه دارند.

 

لوازم آرایشی تخصصی

امروزه استفاده از لوازم آرایشی برای مراقبت از بدن و زیبایی توسط بیشتر افراد انجام می‌شود. در تولید لوازم آرایشی تخصصی، مراقبت‌های پوست و درمان‌های جوان‌سازی، حذف ناخالصی‌های پوست، توصیه‌ها و نکات زیبایی، اصول آرایش و میکاپ و همچنین حذف موهای زائد بخشی از برنامه تولید است. دانش اولیه لوازم آرایشی تخصصی در پزشکی آموزش داده می‌شود. لوازم آرایشی تخصصی عمیق‌تر هستند و انواع درمان‌های ضد پیری، لیفتینگ و … را شامل می‌شوند.

لوازم آرایشی چیست؟

فرآورده‌های آرایشی مواد یا مخلوط‌هایی هستند که برای تماس خارجی با قسمت‌های مختلف بدن انسان (پوست، مو، ناخن‌ها، لب‌ها و …) تولید شده‌اند و هدف آنها مراقبت و زیباسازی قسمت‌های مختلف بدن است. با توجه به این تعریف انواع محصولات مراقبت از صورت و بدن، محصولات محافظت کننده در برابر آفتاب، محصولات پاک کننده پوست، مواد موبر، دئودورانت ها و ضد تعریق ها، محصولات اصلاح، آرایش، عطر، محصولات خود برنزه کننده، محصولات مراقبت از مو و پوست سر، محصولات حالت دهنده مو و … جزئی از لوازم آرایش و بهداشتی به شمار می‌روند.

تولید لوازم آرایشی پرایوت لیبل چه ویژگی دارد

با تولید لوازم آرایشی پرایوت لیبل می‌توانید محصولات آرایشی را با برند خودتان به بازار ارائه کنید. در این روش کافیست یک کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی که به صورت پرایوت لیبل تولید محصولات خود را انجام می‌دهد، پیدا کنید. سپس فرآیند تولید و بسته بندی را به این شرکت بسپارید. برخی از شرکت‌ها مانند شرکت vio تولید محصولات آرایشی را با برند مشتری انجام می‌دهند. دقت داشته باشید در هر صنعت تصویر محور، برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برند سازی با «برندینگ» که بازتاب بصری «برند» از طریق لوگو و دستورالعمل‌های طراحی مرتبط است، متفاوت است. در برند سازی باید در نظر بگیرید که چگونه بسته‌بندی، برندینگ، صدای برند و طراحی وب‌سایت شما می‌تواند به بازتاب ارزش‌های برند، داستان برند و ایجاد یک تجربه عالی به مشتری کمک کند. در حقیقت برند شما احساسی است که می‌خواهید مشتریانتان هنگام تعامل با شما و استفاده از محصولات شما داشته باشند.

بنابراین برند و نام تجاری شما حتی مهمتر از خود محصول است. اگر یک بلاگر یا اینفلوئنسر هستید که به دنبال کسب درآمد از برند شخصی هستند و یا اگر سالن زیبایی دارید و می‌خواهید برند شخصی خود را داشته باشید و برای ثبت برند نیاز به مشاوره دارید می‌توانید برای مشاوره و تولید لوازم آرایشی به همراه اخذ مجوز‌ها با شرکت ویدا ایلیا اوج تماس بگیرید.

vio cosmetics مشاوره جهت ثبت برند و پروسه طراحی و تولید لوازم آرایشی را انجام می‌دهد. در ضمن شما می‌توانید محصولات دلخواهتان را با برندهای آماده کارخانه ویو نیز تولید کنید.

کارخانه آرایشی بهداشتی

کارخانه آرایشی بهداشتی

خدمات کارخانه ویدا ایلیا اوج شامل تولید انواع لوازم آرایشی با کیفیت است که به صورت پرایوت لیبل ارائه می‌شوند. با تولید لوازم آرایشی پرایوت لیبل شرکت ویو می‌توانید کلیه مراحل انتخاب پوکه، طراحی، اخذ مجوز‌ها و تولید محصولات را به این شرکت بسپارید.

امکان خرید بالک لوازم آرایشی از کارخانه ویو

بالک مواد اماده آرایشی بوده با رنگبندی‌های مختلف اماده پر شدن در پوکه یا ظرف هستند. شما می‌توانید مواد آرایشی را به صورت بالک از کاخانه ویو خریداری کنید و فرآیند بسته بندی را خودتان انجام دهید. همچنین انواع پوکه‌های ایرانی و خارجی را می‌توانید از کارخانه آرایشی بهداشتی ویدا ایلیا اوج تهیه کنید. در ضمن کارخانه vio در تولید لوازم آرایشی ابتکار دارد و انواع لوازم آرایشی مانند تینت لب، لاک لب، انواع رژهای مخملی یا مات و … را تولید می‌کند.

بسته بندی محصولات آرایشی

برای بسته بندی محصولات پس از دریافت آن از تولید کننده لوازم آرایشی لازم است اینکار را با دقت انجام دهید زیرا اهداف متعددی به وسیله بسته بندی درست محقق می‌شوند. برای اقلام ساده مانند بالم لب یا برق لب، می‌توانید به راحتی ظروف آرایشی یا پوکه خالی و از پیش ساخته شده را از vida ilya ouj تهیه کنید و برچسب‌های خود را چاپ کنید. همچنین برای بسته بندی می‌توانید از کارخانه ویو کمک بگیرید و یک بسته بندی سفارشی ایجاد کنید که کاملاً نمایانگر زیبایی برند شما باشد و با رقبای شما متفاوت باشد.

به خاطر داشته باشید که بسته بندی اهداف مختلفی را انجام می‌دهد:

  • نحوه بسته بندی نماینده برند شما است و فرصتی دیگر برای معرفی شخصیت برند شماست. بسته بندی که در محصول ادغام شده باشد حتی پس از دور انداختن بسته بندی بیرونی توسط مشتری دیده می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • محافظت از محصولات شکننده اهمیت زیادی دارد. بسته بندی مناسب محصولاتی مانند سایه چشم و پودرهای فشرده، مانع از آسیب دیدن آنها در زمان حمل و نقل یا هنگام افتادن می‌شود.
  • برای بسته بندی می‌توانید روی در ریمل یا رژ لب مایع اطلاعات مهم مانند مواد تشکیل دهنده، تاریخ انقضا و دستورالعمل استفاده را درج کنید تا همیشه جلوی چشم مشتری باشد.
  • بسته‌بندی مناسب تجربه مثبتی در مشتری ایجاد می‌کند. فرآیند جعبه‌گشایی یا ویژگی‌های منحصربه‌فرد یک محصول حس مثبتی را در مشتریان به وجود می‌آورد.
  • اطمینان حاصل کنید که نه تنها محصولات آرایشی و بهداشتی را تحت کنترل کیفیت دقیق قرار می‌دهید، بلکه بسته بندی را نیز تحت کنترل قرار می دهید.

الزامات برچسب گذاری محصولات آرایشی

هر کشوری قوانین مخصوص به خود را برای بسته بندی و برچسب گذاری محصولات زیبایی دارد. این مقررات برای محافظت از مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند و شامل همه چیز هستند. از مهم‌ترین الزامات برچسب گذاری، زبان، وزن یا حجم و فهرست مواد و هشدارهای آلرژی است.

مدیریت موجودی محصولات آرایشی

مدیریت موجودی لوازم آرایشی می‌تواند کمی پیچیده‌تر از سایر محصولات باشد. شرکت ویو براساس تجربه در ذخیره‌سازی تعداد زیادی کالا و مدیریت موجودی بین فروشگاه آنلاین و فروشگاه‌های فیزیکی، توصیه‌هایی برای کارآفرینان جدید دارد:

  1. به مدت زمان ماندگاری محصولات توجه داشته باشید: محصولات و مواد طبیعی معمولا عمر مفید کمتری دارند. اگر هنوز تجربه‌ای ندارید، برای جلوگیری از هدر رفتن، باید مقادیر کمتری سفارش دهید. این امر به ویژه برای محصولات طبیعی یا ارگانیک که بدون مواد نگهدارنده یا حاوی مواد نگهدارنده هستند بسیار مهم است.
  2. به دما و رطوبت توجه کنید: اطمینان حاصل کنید که محصولات شما دور از گرما، نور خورشید و رطوبت نگهداری می‌شوند. زیرا این موارد می‌توانند محصولات را ذوب کنند یا به آنها آسیب برسانند
  3. منظم بمانید: اگر از خدمات تکمیلی و انباردار استفاده نمی‌کنید و خودتان محصول را ذخیره می‌کنید، این موضوع بسیار مهم است. زیرا محصولات آرایشی کوچک هستند و گاهی اوقات به راحتی نمی‌توان برچسب رنگ‌های مختلف را روی محصولات مشاهده کرد. سیستمی ایجاد کنید که امکان دسترسی آسان به محصولات و شناسایی آنها را فراهم کند
  4. چرخش موجودی داشته باشید: مانند سیستم موجود در خوراکی‌ها در لوازم آرایشی نیز باید ابتدا لوازم آرایشی قدیمی‌تر را وارد چرخه فروش کنید.

سخن آخر

تعداد زیادی کارخانه آرایشی بهداشتی در سراسر دنیا و در ایران وجود دارند که کار تولید لوازم آرایشی و بهداشتی را انجام می‌دهند. اما تنها تعداد محدودی از کارخانه‌ها مانند کارخانه ویو کار تولید لوازم آرایشی پرایوت لیبل را انجام می‌دهند. برای تولید رژلب در ایران و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی کافیست همین الان با متخصصان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *