تولید ژل و صابون ابرو

ژل صابون ابرو برای چه چیزی استفاده می شود؟
ژل صابون ابرو محصول جدید آرایشی است که برای حالت دادن و لیفت ابرو استفاده می‌شود.
بافت ژل صابون ابرو با صابون ابرو تفاوت دارد؟
بله. بافت صابون ابرو جامد و گاه رنگی است اما بافت ژل صابون ابرو بافتی ژل مانند ( بین مایع و جامد) و بی رنگ دارد.
ابزار صابون ابرو چیست؟
این صابون به کمک یک فرچه مخصوص ابرو که شبیه به فرچه ریمل می باشد به کار می رود.
چرا ژل ابرو جایگزین صابون ابرو شد؟
ایراداتی که به این محصول وارد شد از این قرار است که این صابون حالتی چسبناک به ابرو داده و بر روی ابرو سفیدک زده و احساس نا مطلوبی را ایجاد می کند. بنابراین به دنبال برطرف کردن این ایرادات، محصولی جایگزین به نام ژل ابرو وارد بازار شد.
ژل ابرو از چه عناصری تشکیل شده است؟
عناصر تشکیل دهنده ژل ابرو شامل آب، دنات الکلی، پروپیلن گلیکول، کربومر، گلیسیرین، آمینو متیل پروپانول، گلیکوزامینوگلیکان هیدرولیزی، بوتیلن گلیکولسدیم هیالورونات هیالورونات، هیالورونات سدیم هیالوروناتیل هستند.

 یکی از محصولات لوازم آرایشی که در ویدا ایلیا اوج تولید می‌شود ژل ابرو است که بیشتر مشتریان از آن رضایت دارند. ما در این مقاله قصد داریم تا شمارا با تولید ژل ابرو آشنا کنیم. اگر علاقه مند به دانستن این موضوع هستید، در ادامه با همراه باشید.

یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده لوازم آرایشی در ایران، شرکت ویدا ایلیا اوج می باشد. شرکت ویدا ایلیا اوج با بهره گیری از تکنولوژی و استانداردهای بین المللی و با در اختیار داشتن پرسنل های متخصص و باتجربه توانسته است محصولاتی را درنهایت کیفیت و تنوع ارائه دهد. ازجمله برندهای مطرح در این شرکت برند اوکاز و دی ویو می باشد. تفاوتهای اصلی که شرکت ویدا ایلیا اوج را از سایر شرکتهای تولیدکننده لوازم آرایشی در ایران متمایز نموده شامل موارد زیر میباشد:

 در شرکت ویدا ایلیا اوج تمام مراحل ایده پردازی، بسته بندی، تولید، مشاوره در امر ثبت برند و گرفتن مجوزهای لازم، همگی ایرانی انجام می‌شود. 

صابون ابرو

یکی از اولین محصولاتی که برای حالت دادن و به اصطلاح لیفت کردن ابرو ها به بازار آمد، صابون ابرو بود. صابون ابرو دارای بافتی جامد و بی رنگ بوده و در قوطی های فلزی یا شیشه ای در برند های مختلف به بازار ارائه شد . این صابون به کمک یک فرچه مخصوص ابرو که شبیه به فرچه ریمل می باشد به کار می رود. اما مصرف کنندگان با وجود استقبال زیاد در ابتدای ورود محصول، بعد از مدتی استفاده از آن را کنار گذاشتند .

ایراداتی که به این محصول وارد شد از این قرار است که این صابون حالتی چسبناک به ابرو داده و بر روی ابرو سفیدک زده و احساس نا مطلوبی را ایجاد می کند. بنابراین به دنبال برطرف کردن این ایرادات، محصولی جایگزین به نام ژل ابرو وارد بازار شد.

 

ژل ابرو چیست؟

ژل ابرو محصول زیبایی است که برای فرم دادن به ابروهای شما در یک لحظه کاربرد دارد. همچنین به مرتب کردن موهای ابرو کمک می کند و ابروها را در جای خود نگه می دارد، درست مانند اسپری مو که برای مرتب کردن موهای شما و ایمن نگه داشتن مدل مو استفاده می شود. ژل های ابرو برای کسانی از شما که ابروهای پرپشتی دارند که نیاز به رام کردن دارند بسیار مناسب است و این دلیلی برای روی آوردن بیشتر برند های آرایشی به تولید ژل ابرو می باشد.

اما ژل ابرو نیز نتوانست تمام مصرف کنندگان را راضی کند، زیرا میزان لیفت کنندگی آن و ماندگاری آن بر روی ابرو خیلی کمتر از صابون ابرو بوده و با وجود سفیدک نزدن چندان رضایت بخش نبوده است.

 

عناصر تشکیل دهنده ژل ابرو

 

عناصر تشکیل دهنده ژل ابرو شامل آب، دنات الکلی، پروپیلن گلیکول، کربومر، گلیسیرین، آمینو متیل پروپانول، گلیکوزامینوگلیکان هیدرولیزی، بوتیلن گلیکولسدیم هیالورونات هیالورونات، هیالورونات سدیم هیالوروناتیل هستند.

نحوه انتخاب ژل ابروی مناسب

وقتی صحبت از ژل ابرو به میان می آید، مهم ترین چیز این است که یک ژل ابروی مناسب را پیدا کنید. اگر سایه نامناسبی داشته باشید، ابروهای شما هرگز طبیعی به نظر نمی رسند و حتی یک میکاپ عالی هم این مشکل را برطرف نمی کند. هنگامی که سایه مناسب خود را پیدا کردید، ژل ابرو حتی با استفاده سریع و نامرتب کاملاً طبیعی به نظر می رسد. مهم است که کیفیت ابروی خود را بشناسید. اگر 99 درصد ابروهای شما عالی هستند، ممکن است فقط لازم باشد آنها را با مقداری ژل ابرو شانه کنید. این امر باعث می شود ابروهای شما بی نهایت یکدست تر و براق تر به نظر برسند.

پوکه آرایشی ژل‌های ابرو اغلب در تیوب‌هایی به سبک ریمل در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید ژل را به ابرو های خود آغشته کرده و ابروهای خود را به سرعت حالت دهید. این برای کسانی به دنبال یک آرایش سریع و در عین حال طبیعی برای ابرو های خود هستند این یک روش عالی است .

 

ژل صابون ابرو

با توجه به ایراداتی که در هر دو محصول صابون ابرو و ژل ابرو وجود داشت ، شرکت ویدا ایلیا اوج تصمیم گرفت که محصولی متمایز به بازار روانه کند . این محصول که ژل صابون ابرو نام دارد، دارای بافتی نیمه جامد است که قابلیت ماندگاری و لیفت خیلی بالاتری از ژل ابروی معمولی دارد و در عین حال بر روی ابرو  سفیدک نزده و حالت چسبندگی به ابرو نمی دهد و بسیار سبک است .

ژل  صابون ابرو در تمام طول روز باقی می ماند

محصولاتی برای ابرو وجود دارند که به شما کمک می کنند ابروهای خود را به خوبی مرتب کنید ، اما دوام زیادی ندارند. در مورد ژل ابرو اینطور نیست. هنگامی که از ژل ابرو برای مرتب کردن ابروهای خود استفاده می کنید، آنها را در تمام طول روز در جای خود نگه می دارد.

استفاده از ژل ابرو آسان است

اگر ساعت ها وقت صرف کرده اید تا ابروهای خود را با یک پالت ابروی معمولی مرتب کنید، پس می دانید که چه مشکلی دارید. محصولات ابرو ممکن است ادعا کنند که ابروهای ناهموار و نازک شما را اصلاح می کنند، اما استفاده از آنها چندان آسان نیست و یا خیلی طول می کشد. با این حال، استفاده از ژل ابرو بسیار آسان است.

نکاتی که باید هنگام استفاده از ژل ابرو به خاطر بسپارید:

  • قبل از استفاده از ژل ابرو، مطمئن شوید که ابروهایتان تمیز و بدون آرایش هستند؛ در غیر این صورت ممکن است سفیدک بزند.
  • از یک دستمال پاک کننده آرایش یا پاک کننده آرایش استفاده کنید و روی ابروهای خود بکشید تا هرگونه آلودگی پاک شود.
  • بهتر است قبل از استفاده از ژل ابروهای خود را با یک براش ابرو برس بزنید. این به شما کمک می کند تا فرم ایده آل را بدست آورید.
  • همیشه بعد از استفاده از ژل ابرو یک دقیقه صبر کنید، بگذارید بماند تا حالت ابرو ها ثابت شود.

سخن نهایی

شرکت ویدا ایلیا اوج با وجود تحریم های ظالمانه اما پوکه های خود را از آلمان تهیه کند. در ضمن، شرکت ویدا ایلیا اوج با مواد درجه یک، محصول خود را با نام تجاری اوکاز به مشتریان محترم ارائه می‌دهد .برای خرید ژل ابرو می توانید با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل فرمایید. در صورت داشتن هرگونه سؤال در زمینه نحوه تولید ژل ابرو می توانید زیر همین پست نظر خود را مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *