معرفی محصول جدید آرایشی : اویل پرایمر

قدیمی ترین و اولین نوع پرایمر آرایشی کدام است؟
 اولین پرایمرهای آرایشی پرایرهای کرمی بودند که از برندهای معروف جهانی گرفته تا برند های ارزان قیمت همگی این محصول را در سبد کالای خود داشتند.
آیا می توان بدون مرطوب کننده از اویل پرایمر استفاده کرد؟
خیر. پرایمر برای زیرسازی آرایش و مرطوب کننده مراقبت از پوست است.مرطوب کننده پوست ما را هیدراته و از خشکی آن جلوگیری می کند، در حالی که پرایمر به ایجاد یک سطح یکنواخت کمک می کند.
استفاده از یک اویل پرایمر خوب و با کیفیت چه مزایایی دارد؟
مات کردن پوست چرب، آبرسانی کردن پوست خشک، کاهش قرمزی و لک‌های صورت، یکپارچه شدن بافت آرایش، محو کردن منافذ باز صورت ازجمله مزایای استفاده از یک اویل پرایمر خوب و با کیفیت است.
آیا پرایمر آرایشی برای استفاده روزانه خوب است؟
اگر منافذ پوست شما بزرگ است یا از آرایش بیرون می زند، باید فورا پرایمر را به برنامه روزانه خود اضافه کنید . بدون پرایمر، آرایش می تواند وارد منافذ شما شود و باعث تحریک و جوش شود.
اویل پرایمر نسل چندم پرایمرهای آرایشی است؟
نسل سوم پرایمرهای آرایشی، اویل پرایمر است.

یکی از مهم ترین قسمت های آرایشی زیر سازی پوست صورت اویل پرایمر است، زیرا وقتی صورت شما خوب به نظر برسد، کل آرایش شما بهتر دیده می شود. روش های مختلفی برای زیر سازی صورت وجود دارد اما بهترین آنها استفاده از یک پرایمر مناسب است و کارخانه های مختلف اقدام به تولید پرایمر آرایشی نموده اند. پرایمر آرایشی دارای انواع مختلفی است که در این مطلب به بررسی آنها می‌پردازیم.

 

انواع پرایمر 

انواع پرایمر، متعددی بوده که در ادامه با انواع و ویژگی‌ هریک از آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم. 

پرایمر کرمی

 اولین پرایمرهای آرایشی پرایرهای کرمی بودند که از برندهای معروف جهانی گرفته تا برند های ارزان قیمت همگی این محصول را در سبد کالای خود داشتند. این نوع پرایمر ارزان قیمت بوده و کیفیت آن کاملا متوسط است و بافتی شبیه به کرم دارد.

پرایمر سیلیکونی

بعد از مدتی مصرف کنندگان پرایمر آرایشی کرمی رو به کاهش رفت و علت اصلی آن این بود که این پرایمر ها بر خلاف ادعای خود مبنی بر حفط آرایش در تمام طول روز و ضد تعریق بودن چندان ماندگار نیستند و میزان فروش آن رو به کاهش رفت . برای برطرف کردن این مشکل نسل جدیدی از پرایمر های آرایشی تولید شد که به آن پرایمر سیلیکونی گفته می شود. بافت این پرایمر نیمه جامد بوده و محفظه آن بیشتر به صورت پمپی می باشد و بر روی صورت چربی کمی ایجاد می کند و با ایجاد یک لایه نازک بر روی پوست، پوست صورت را بسیار یک دست کرده و باعث می شود کرم پودر و پنکک به خوبی بر روی پوست بنشیند.

نسل سوم پرایمر های آرایشی، اویل پرایمر

اویل پرایمر برای اولین بار در شرکت ویدا ایلیا اوج (vio) تولید شد. بافت اویل پرایمر روغنی و بسیار سبک بوده که در محفظه ای شامل سری قطره چکانی نگهداری می‌شود. بر خلاف ظاهر روغنی که این پرایمر دارد، بر روی پوست سریعا جذب می شود و هیچ حالت چربی از خود به جای نمی گذارد . این پرایمر با وجود بافت بسیار سبکی که دارد، بهترین پوشش را برای زیرسازی آرایش بر روی پوست ایجاد می کند. این پرایمر به دلیل نرمی و لطافتی که بر روی پوست ایجاد می کند، می تواند به تنهایی نیز برای دست و صورت مورد استفاده قرار گیرد.

 

استفاده از پرایمر آرایشی چه فایده ای دارد؟

افزودن پرایمر به عنوان پایه و زیرساز آرایشی می تواند تفاوت زیادی در طول عمر، بافت و پوشش کلی آرایش شما ایجاد کند. پرایمرها با سر خوردن روی منافذ، خطوط ریز و تکه های زبر، یک بوم صاف برای استفاده از فونداسیون، کرم های BB و کانسیلر ایجاد می کنند و به ماندگاری آرایش شما در طول روز کمک می کنند.

آیا پرایمر برای استفاده روزانه خوب است؟

اگر منافذ پوست شما بزرگ است یا از آرایش بیرون می زند، باید فورا پرایمر را به برنامه روزانه خود اضافه کنید . بدون پرایمر، آرایش می تواند وارد منافذ شما شود و باعث تحریک و جوش شود. با این حال، استفاده از پرایمر روی صورت، اندازه منافذ شما را کاهش می دهد و آنها را کوچکتر نشان می دهد.

آیا می توانم بدون مرطوب کننده از اویل پرایمر استفاده کنم؟

پرایمر برای زیرسازی آرایش و مرطوب کننده مراقبت از پوست است. در حالی که برخی از مردم بر این باورند که می توان آنها را به جای یکدیگر استفاده کرد، این به هیچ وجه درست نیست ! مرطوب کننده پوست ما را هیدراته و از خشکی آن جلوگیری می کند، در حالی که پرایمر به ایجاد یک سطح یکنواخت کمک می کند تا هنگام استفاده از کرم پودر یا مرطوب کننده های رنگی، پوشش تکه ای نداشته باشید.

مزایای استفاده از یک اویل پرایمر خوب و با کیفیت

استفاده از پرایمر خوب و با کیفیت مزایای زیر را به همراه دارد:

  • پوست های چرب را مات می کند

اگر پوست چرب دارید، پرایمرها یک موهبت الهی هستند. پرایمرها روغن اضافی موجود در سطح را از بین می برند و این امر  باعث می شود آرایش شما برای مدت طولانی تری عالی و بدون چربی بماند. بنابراین با پوست براق وسط روز خداحافظی کنید، زیرا پرایمر شما از آن مراقبت می کند.

  • پوست خشک را آبرسانی می کند

با توجه به پرایمری که استفاده می‌کنید متوجه خواهید شد که اگر محصول دارای مواد مغذی باشد، پوستتان هیدراته و درخشان می‌شود. پرایمر یک ترکیب فوری است و پوست شما را در زیر لایه‌های آرایش مرطوب نگه می‌دارد ، این امر از آسیب به پوست شما نیز جلوگیری می‌کند.

  • قرمزی و ظاهر لک ها را کاهش می دهد

پرایمرها به کاهش قرمزی ناشی از التهاب کمک می کنند. پرایمر با توجه به مواد اولیه، می تواند پوست شما را نیز تسکین دهد. هنگامی که صحبت از آکنه به میان می آید، یک پرایمر خوب می تواند به شما کمک کند تا بیشترین بهره را از کانسیلر و کرم پودر خود ببرید. این به شما کمک می‌کند آن لکه‌ها را به راحتی و تا انجایی که امکان دارد، بپوشانید!

  • آرایش به آرامی سر می خورد

اغلب متوجه خواهید شد که وقتی قبل از کرم پودر از پرایمر استفاده نمی کنید، پوست شما خشن می شود. استفاده از آرایش شما درست به نظر نمی رسد ، یکدست و یکپارچه اعمال نمی شود. هنگامی که یک پرایمر قبل از سایر محصولات پایه استفاده می شود، بافت مخملی خوبی به پوست شما می دهد.

  • منافذ باز پوست را محو می کند

منافذ پوست، به سادگی باز و بسته نمی‌شوند که تمایل به کشش داشته و بزرگ به نظر می رسند. استفاده از پرایمر، به خصوص پرایمری که منافذ را تار می‌کند، ظاهر این منافذ را به حداقل می‌رساند.

 

خلاصه کلام 

یکی از این محصولات اویل پرایمر برند دی ویو است که انحصارا توسط این شرکت تولید و پخش می شود. برای خرید این محصول به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید . شرکت ویدا ایلیا اوج شرکتی است که سالهاست در زمینه تولید و پخش انواع لوازم آرایشی فعالیت داشته و به نامی معتبر در این صنعت تبدیل شده است . این شرکت با وجود تحریم های ظالمانه ای که در مسیر صنعت تولید و واردات مواد اولیه و پوکه آرایشی وجود دارد، توانسته لوازم آرایشی با کیفیتی را از بهترین مواد اولیه تولید و به بازار عرضه نماید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *