تولید لوازم ارایشی با برند شما

تولید لوازم ارایشی با برند شما
در یک شرکت لوازم آرایشی پرایوت لیبل باید به چه چیزهایی توجه کرد؟
استانداردهای صدور گواهینامه، مقررات دولتی و استانداردهای ایمنی، منابع کیفیت و مواد اولیه، گواهینامه‌های تخصصی و سطوح خدمات ازجمله مواردی هستند که در شرکت لوازم آرایشی پرایوت لیبل باید به آن‌ها توجه کرد.
آیا می توان در شرکت ویدا ایلیا اوج با نام تجاری خود محصول آرایشی را تولید کرد؟
بله. تولید با برند مشتری یا تولید از برندهای آماده کارخانه ویدا ایلیا اوج در این شرکت امکان پذیر است.
استاندارد صدور گواهینامه برای تولید لوازم آرایشی در ایران کدام است؟
برای لوازم آرایشی تولید شده در شرکت‌های ایرانی، گواهینامه ایزو (ISO) وظیفه تنظیم تولید را بر عهده دارد
می توان بالک مواد آرایشی را از شرکت ویو تهیه کرد؟
بله. امکان خرید مستقیم بالک مواد آرایشی از شرکت ویدا ایلیا اوج وجود دارد. برای خرید کافی است که با شماره درج شده در اطلاعات تماس سایت تماس بگیرید.
برای آشنایی با کیفیت محصولات آرایشی تولید شده توسط تولید کنندگان چه باید کرد؟
دریافت نمونه رژ لب، کانسیلر و سایر لوازم آرایشی برای تست، بهترین راه برای آشنایی با کیفیت محصولات تولیدکنندگان است.

راه اندازی یک شرکت یا کارخانه لوازم آرایشی رویایی است که بسیاری از مردم آن را در سر می‌پرورانند و با وجود تکنولوژی و فناوری نیز تحقق آن آسان‌تر از قبل شده است. زیرا شما می‌توانید در میان انبوهی از گزینه‌های موجود برای شرکت‌های لوازم آرایشی پرایوت لیبل، گزینه مناسب را انتخاب کنید و نیازی به مدیریت فرآیند تولید و تأسیس کارخانه نخواهید داشت. در این مقاله چگونگی شروع و آنچه را که باید در مورد شرکت لوازم آرایشی پرایوت لیبل باید بدانید را بیان می‌کنیم. پس از مطالعه این مقاله نحوه تولید لوازم ارایشی با برند شما یا همان پرایوت لیبل را به طور کامل فرا خواهید گرفت. با ما همراه باشید.

چطور شرکت لوازم آرایشی پرایوت لیبل را پیدا کنیم؟

در این قسمت نکاتی را به شما می‌گوییم که کار پیدا کردن شرکت تولید کننده لوازم آرایشی پرایوت لیبل را برایتان راحتتر می‌کند.

  • تحقیقات خود را انجام دهید

قبل از شروع کسب و کار لوازم آرایشی مطمئن شوید که اطلاعات لازم را در مورد آن دارید. یک برنامه بودجه اولیه تنظیم کنید و نسبت به آن در مورد کسب و کار خود تصمیم بگیرید. به طور کلی، شما باید در زمان بودجه بندی فاکتورهایی شامل محصول، بسته بندی، حمل و نقل، راه اندازی وب سایت و غیره را در نظر بگیرید و متناسب با آن بودجه را تنظیم کنید. اگر می‌خواهید یک برند لوازم آرایشی لوکس و گران قیمت ایجاد کنید، ممکن است نیاز به سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه داشته باشید. همچنین باید در مورد الزامات تولید محصول طبق وزارتخانه‌های ذی ربط مانند وزارت بهداشت تحقیق کنید. البته بسیاری از شرکت‌های لوازم آرایشی این کار را انجام می‌دهند اما دانستن جزئیات ضرری ندارد.

 

تولید لوازم ارایشی با برند شما

  • جایگاه خود را مشخص کنید

تعیین مخاطبان هدف شما در پیدا کردن یک شرکت لوازم آرایشی پرایوت لیبل به شما کمک می‌کند. آیا می‌خواهید لوازم آرایشی طبیعی یا ارگانیک تهیه کنید؟ بنابراین باید به دنبال شرکت‌هایی باشید که فقط از موادی استفاده می‌کنند که با این توضیحات مطابقت دارند. همچنین اگر شما یک کسب و کار جذاب مرتبط به بانوان هستید و می‌خواهید محصولاتی مخصوص بانوان بسازید، به راحتی می‌توانید شرکت مورد نظر خود را پیدا کنید.

  •  نام تجاری خود را توسعه دهید

انتخاب مخاطبان هدف همراه با توسعه نام تجاری و برند سبب موفقیت محصولات شما می‌شود. برخی از شرکت‌های لوازم آرایشی پرایوت لیبل، بخشی از کسب و کار خود را به کمک به توسعه برند شما اختصاص می‌دهند. به همین دلیل پیدا کردن یک تولید کننده پرایوت لیبل که با برند شما مطابقت داشته باشد بسیار مهم است.

  • یک پلتفرم را انتخاب کنید

برای انتخاب بین یک پلت فرم تجارت الکترونیک و یک فروشگاه سنتی بهتر است مزایا و معایب هر کدام را بسنجید تا بتوانید پلتفرم درست را انتخاب کنید. اگر در حال حاضر یک فروشگاه فیزیکی دارید یا می‌توانید محصولات خود را در یک مغازه یا فروشگاه عرضه کنید، افراد بیشتری این شانس را دارند که قبل از خرید، محصول را ببینند و با آن ارتباط برقرار کنند. اما ممکن هزینه‌هایی مانند اجاره و … به شما تحمیل شود. در مقابل، می‌توانید محصول خود را در یک پلتفرم تجارت الکترونیکی بفروشید، اما با چالش‌هایی مانند راه‌اندازی و نگهداری سایت مواجه خواهید شد.

  • نام تجاری خود را بازاریابی کنید

رسانه‌های اجتماعی ابزار قدرتمندی برای بازاریابی یک شرکت لوازم آرایشی هستند. به فیس بوک و اینستاگرام بروید و در مورد محصولات خود به دنیا بگویید! با اینفلوئنسرها و بلاگر‌ها همکاری کنید و هدایا و نمونه‌های محصول خود را برای آنها ارسال کنید. زمانی که بلاگر‌ها در مورد محصولات شما توضیحاتی را ارائه کردند، می توانید پست ها و توصیفات آنها را مجدداً به اشتراک بگذارید. محتوای تولید شده توسط کاربر، مشتریان و اینفلوئنسر‌ها (مثل ویدئو بازگشایی محصول و آموزش‌های آرایشی) برای جذب مشتریان بالقوه به صفحه شما شگفت انگیز عمل می‌کنند.

در یک شرکت لوازم آرایشی پرایوت لیبل باید به چه چیزهایی توجه کنید؟

جهت پیشگیری از شراکت با یک شرکت لوازم آرایشی پرایوت لیبل نامناسب بهتر است حتما به نکات زیر توجه داشته باشید. درباره شرکت‌های مختلف تحقیق کنید تا متوجه شوید کدام یک از آنها معتبر هستند و سابقه رضایت مشتری را دارند. در اینجا چندین ویژگی را شناسایی کرده‌ایم که باید در یک شرکت لوازم آرایشی پرایوت لیبل به دنبال آنها باشید.

تولید لوازم ارایشی با برند شما

استانداردهای صدور گواهینامه

برای لوازم آرایشی تولید شده در شرکت‌های ایرانی، گواهینامه ایزو (ISO) وظیفه تنظیم تولید را بر عهده دارد و دستورالعمل‌های بسیار خاصی برای برچسب زدن محصولات آرایشی دارد. بنابراین اگر قصد دارید لوازم آرایشی را با برند خودتان تولید کنید، بررسی کنید که سازنده لوازم آرایشی پرایوت لیبل مد نظر شما استانداردهای سازمان‌های دولتی را رعایت کرده باشد. 

مقررات دولتی و استانداردهای ایمنی

همه محصولات زیبایی پرایوت لیبل در داخل تولید نمی‌شوند. در واقع، بازار تولید مواد اولیه لوازم آرایشی خارج از کشور بسیار قوی است اما گاهی اوقات در برخی کشورها بسیار ارزان‌تر است. اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که با عقد قرارداد با یک شرکت لوازم آرایشی برچسب خصوصی در خارج از کشور که به قیمت پایین معروف است، حاشیه سود خود را افزایش دهید، اما محصولات آنها ممکن است استانداردهای لازم را نداشته باشند. واردات محصولات با کیفیت پایین با ایمنی مشکوک می‌تواند شما را در برابر مشکلاتی مانند افزایش شکایات مشتریان و مسائل قانونی مربوط به ایمنی محصول آسیب‌پذیر کند.

منابع کیفیت و مواد اولیه

محصولات آرایشی و زیبایی پرایوت لیبل تنها زمانی مرغوب هستند که مواد تشکیل دهنده آنها مرغوب باشد. درباره فرآیندی که تولیدکنندگان لوازم آرایشی پرایوت لیبل برای تهیه مواد تشکیل دهنده خود استفاده می کنند، تحقیق کنید. آیا آنها لوازم آرایشی خود را با استفاده از مواد داخل یا خارج از کشور تولید می‌کنند؟ آیا آنها فقط از منابع کاملاً طبیعی، ارگانیک، وگان، بدون ظلم یا دارای گواهی تجارت منصفانه استفاده می‌کنند؟ اگر مخاطبان هدف شما از ویژگی‌های خاصی مانند این موارد حمایت می‌کنند، بنابراین باید شرکت لوازم آرایشی پرایوت لیبلی را انتخاب کنید که با همین استانداردها تهیه می‌شود.

گواهینامه‌های تخصصی

اگر خط آرایش شما تاکید خاصی مانند استفاده از محصولات وگان دارد، باید مطمئن شوید که شرکت لوازم آرایشی لیبل خصوصی که انتخاب می‌کنید می‌تواند با الزامات گواهینامه مورد نیاز برای این موضوع مطابقت داشته باشد.

سطوح خدمات

شرکت‌های لوازم آرایشی برچسب خصوصی معمولاً چندین سطح خدمات را بسته به بودجه شما ارائه می‌دهند. اساسی‌ترین خدمات شامل انتخاب محصولات و بسته بندی از گزینه‌های موجود است که در آن فرمولاسیون، بسته بندی محصول و حتی نام محصول از قبل توسط سازنده تعیین شده است. در این مورد، شرکت لوازم آرایشی پرایوت لیبل نام و لوگوی شرکت شما را روی محصولات قرار می‌دهند تا آن را سفارشی کند. در طرف دیگر طیف هزینه، همه چیز از فرمولاسیون محصول گرفته تا بسته بندی و برندسازی قابل تنظیم است. اینکه محصول شما تا چه حد سفارشی خواهد شد تا حد زیادی با میزانی که مایل به خرج کردن هستید تعیین می شود.

کارخانه ویدا ایلیا اوج از جمله شرکت‌هایی است که خدمات پرایویت لیبل را ارائه می‌کند. صفر تا صد تولید محصول از انتخاب پوکه، طراحی، اخذ مجوز و سایر خدمات توسط شرکت vio انجام می‌شود. دادن مشاوره برای ثبت برند و پروسه طراحی و تولید و همچنین تولید با برند مشتری یا تولید از برندهای آماده کارخانه در این شرکت امکان پذیر است. امکان خرید بالک محصولات ارایشی نیز در کارخانه vio وجود دارد. همان طور که می‌دانید بالک مواد آرایشی با رنگبندی و تنوع بالا هستند که آماده پر کردن در پوکه آرایشی و ظروف هستند. انواع پوکه و ظرف نیز در شرکت ویو ارائه شده‌اند و می‌توانید از بین آنها پوکه ایرانی یا خارجی مد نظر خود را انتخاب کنید.

حداقل نیازهای سفارش پایین

در ابتدا ممکن است نخواهید مقدار زیادی از هر محصول را در خط زیبایی خود تولید کنید. به خصوص در مرحله آزمایشی، ممکن است در موقعیتی نباشید که سفارش بزرگی را ثبت کنید. برخی از تولیدکنندگان لوازم آرایشی پرایوت لیبل این کار را انجام می‌دهند. بنابراین بهتر است ابتدا حداقل سفارش را در نظر بگیرید.

چگونه یک شرکت تولید لوازم ارایشی با برند شما پیدا کنیم؟

زمانی که بدانید به دنبال چه چیزی هستید، به راحتی می‌توانید فروشندگان و شرکت‌های تولید لوازم آرایشی یا برند شما را پیدا کنید تا بتوانند نیازهای شما را برآورده کنند. در اینجا چند توصیه برای پیدا کردن راحت‌تر شرکت تولید لوازم آرایشی پرایویت لیبل را گردآوری کرده‌ایم.

اینترنت

جستجوی گوگل بهترین راه برای شروع تحقیق شماست. اطلاعات زیادی در مورد بازار لوازم آرایشی با برچسب خصوصی به صورت آنلاین وجود دارد. به احتمال زیاد پاسخ مهم ترین سوالات خود را در اینجا خواهید یافت. علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در مورد شناخته‌شده‌ترین تولید کنندگان، تعدادی تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی با برچسب خصوصی کوچکتر و کمتر شناخته شده را خواهید یافت که ممکن است قبلاً در رادار شما نبوده باشند. اگر به تولید نوع خاصی از محصول (مانند وگان یا ارگانیک) علاقه دارید، یک جستجوی آنلاین به شما امکان می‌دهد به راحتی تولیدکنندگان لوازم آرایشی را که در حوزه مورد علاقه شما تخصص دارند را پیدا کنید.

نمایشگاه‌های تجاری

حضور در نمایشگاه صنعتی و تجاری می‌تواند یک راه سرگرم کننده و ایده آل برای پیدا کردن یک شرکت لوازم آرایشی برچسب خصوصی برای تولید محصول شما باشد. رفتن به یکی از رویدادها یا نمایشگاه‌ها به شما این فرصت را می‌دهد که در مدت زمان نسبتاً کوتاهی احساس بهتری نسبت به فرهنگ و اهداف شرکت داشته باشید. همچنین بتوانید با شرکت ارتباط برقرار کنید و تعداد زیادی از محصولات را نمونه برداری کنید.

بررسی آنلاین

همیشه به نظرات و پیشنهادات مشتریان نگاه کنید. در صورت امکان، یک تماس کوتاه با تعدادی از مشتریان شرکت را برنامه‌ریزی کنید تا دریابید که آنها چه چیزهایی را در مورد تجارت با تولیدکنندگان لوازم آرایشی برچسب خصوصی در لیست کوتاه شما دوست داشته اند و مزایا و معایب هر کدام را از آنها بپرسید. این نظر خواهی به شما امکان می‌دهد از اشتباهات یا موفقیت‌های دیگران درس‌های ارزشمندی بگیرید.

تولید لوازم ارایشی با برند شما

درخواست نمونه محصول

تولید کنندگان لوازم آرایشی پرایوت لیبل معمولاً مایلند نمونه‌هایی از محصولات را برای مشتریان بالقوه ارسال کنند. هنگامی که جستجوی خود را به تعداد انگشت شماری از تولیدکنندگان لوازم آرایشی پرایویت لیبل محدود کردید، با هر یک تماس بگیرید و نمونه‌هایی از محصولاتی را که بیشتر به آنها علاقه دارید درخواست کنید. واقعاً هیچ جایگزینی برای آزمایش نمونه‌های واقعی وجود ندارد. دریافت نمونه رژ لب، کانسیلر و سایر لوازم آرایشی برای تست، بهترین راه برای آشنایی با کیفیت محصولات تولیدکنندگان است. ایجاد یک برند جدید می‌تواند بسیار شخصی باشد، بنابراین وقت گذاشتن برای انتخاب محصولاتی که با استانداردهای شما مطابقت دارند و نام شما را به خوبی نشان می‌دهند واقعا ارزشمند است.

سخن آخر

شرکت ویو یا vio cosmetics یکی از شرکت‌هایی است که تولید لوازم آرایشی با برند شما را انجام می‌دهد. بنابراین اگر برند و نام تجاری خود را دارید به راحتی می‌توانید با تماس با مشاوران ما و کسب اطلاعات بیشتر تولید محصول خود را به این شرکت بسپارید. همچنین شرکت ویدا ایلیا اوج برای اشخاص یا شرکت‌هایی که قصد تولید دارند به صورت صفر تا صد به صورت پرایوت لیبل تولید محصول را انجام می‌دهند. آنها همچنین می‌توانند از برندهای موجود استفاده کنند و با برندهای ثبت شده کارخانه تولید محصول خود را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *