ثبت برند تا تولید لوازم آرایشی

ثبت برند تا تولید لوازم آرایشی

یکی از فعالیت‌هایی که باعث می‌شود کسب و کاری انحصاری داشته باشید و افراد شما را با نام تجاری مخصوص به خودتان بشناسند، ثبت برند است. با ثبت برند کسی نمی‌تواند از محصولات شما سوء استفاده کند. بنابراین بهتر است برای داشتن کسب و کار انحصاری، ثبت برند و اخذ مجوزهای مربوط به آن را انجام دهید. در مورد نحوه ثبت برند، استعلام برند، نحوه اخذ مجوزها، مدارک لازم برای ثبت برند و … سؤالات زیادی وجود دارد. با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم درباره ثبت برند تا تولید لوازم آرایشی را بیان کنیم.

نحوه ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی

همان طور که می‌دانید صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از پررونق‌ترین و سودده‌ترین صنایع در کل دنیاست. به دلیل پردرآمد بودن این صنعت، ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در برخی کشورها نیز مانند ایران سرانه مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار بیشتر از دیگر کشورهاست. به همین دلیل فعالیت در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران می‌تواند بسیار سودآور باشد. البته محصولات آرایشی و بهداشتی از کشورهای دیگری مانند چین نیز وارد کشور می‌شوند. اما با توجه به قرار گرفتن لوازم آرایشی در رده کالاهای لوکس واردات این کالاها مانند گذشته چندان پرونق نیست. همچنین قیمت بالای محصولات خارجی سبب شده است افراد کمتری بتوانند لوازم آرایشی خارجی را خریداری کنند.

ثبت برند تا تولید لوازم آرایشی

بنابراین تولید لوازم آرایشی در ایران و ثبت برند می‌تواند بسیار سودده و درآمد زا باشد. برای اینکه شما بتوانید عنوان و لوگوی مخصوصتان را روی محصولات آرایشی و بهداشتی درج کنید، باید برند داشته باشید. ثبت برند آرایشی و بهداشتی به شما کمک می‌کند نام تجاری مخصوص به خودتان را داشته باشید و محصولات شما با استفاده از این نام تجاری به راحتی قابل شناسایی هستند. با ثبت برند می‌توانید بازار منحصر به فرد خودتان را داشته باشید. همچنین ثبت برند به صورت قانونی مانع از سوء استفاده‌های افراد سودجو از خدمات و محصولات شما می‌گردد. البته دقت داشته باشید ثبت برند تجاری کاملا با اخذ مجوز تولید لوازم آرایشی و بهداشتی متفاوت است.

ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی چه مراحلی دارد؟

  • در نخستین قدم باید نام دلخواهتان را استعلام بگیرید. اگر نامی که انتخاب کرده‌اید، قبلا در طبقه بندی مد نظر شما ثبت شده باشد، نمی‌توانید این نام را ثبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت برند و استعلام آن می‌توانید همین الان با مشاوران و متخصصان ما در این زمینه تماس بگیرید و از راهنمایی‌های آنها استفاده کنید تا در آینده دچار مشکلات احتمالی نشوید.
  • بعد از آنکه نام انتخابی شما مورد تأیید قرار گرفت باید مدارک لازم برای ثبت برند آرایشی و بهداشتی را فراهم کنید که در بخش بعدی به طور کامل آنها را بیان می‌کنیم.
  • بعد از آماده کردن مدارک باید نسبت به ثبت اظهار نامه برند اقدام کنید. برای تکمیل اظهار نامه نکات مهم و کاربردی وجود دارند که حتما باید به آنها توجه کنید وگرنه دچار دردسر خواهید شد. برای تکمیل اظهار نامه نیز می‌توانید روی کمک مشاوران ما حساب کنید.
  • بعد از ارائه اظهار نامه، پرونده شما در نوبت بررسی قرار می‌گیرد و سه نفر مسئول برای بررسی آن مشغول به کار می‌شوند. بعد از آن رئیس اداره ثبت علائم تجاری پرونده شما را بررسی می‌کند و اگر مسئله‌ای وجود نداشته باشد به شما از طریق سامانه اطلاع خواهد داد.
  • پس از آن باید به اداره مالکیت معنوی مراجعه کنید و پرونده فیزیکی تشکیل دهید. در این مرحله باید هزینه دو نوبت روزنامه رسمی و هزینه ثبت برند را پرداخت کنید.
  • در انتها نیز باید به صورت حضوری به اداره مالکیت معنوی بروید و سند برند خود را تحویل بگیرید.

ثبت برند تا تولید لوازم آرایشی

مدارک لازم برای ثبت برند توسط اشخاص حقیقی

اشخاص حقیقی برای ثبت برند آرایشی و بهداشتی به مدارک زیر نیاز دارند:

  • ارائه کپی برابر با اصل شناسنامه و کارت ملی شخص متقاضی
  • ارائه کپی برابر با اصل کارت بازرگانی برای کسانی که برند لاتین دارند
  • ارائه ده نمونه از برند در ابعاد 6*6
  • ارائه کپی برابر با اصل از مجوز فعالیت خود ( مجوز فعالیت می‌تواند پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز تاسیس یا هر مجوز فعالیتی باشد که از سوی نهادهای مسئول صادر شده است)

مدارک لازم برای ثبت برند توسط اشخاص حقوقی

  • ارائه کپی از روزنامه رسمی تأسیس شرکت
  • در صورت وجود تغییرات در شرکت لازم است یک کپی از روزنامه رسمی تغییرات شرکت ارائه شود
  • ارائه کپی برابر با اصل شناسنامه و کارت ملی تمام کسانی که حق امضاء دارند
  • در صورت لاتین بودن ثبت برند آرایشی و بهداشتی ارائه کپی برابر با اصل کارت بازرگانی الزامی است
  • ارائه ده نمونه از برند در ابعاد 6*6
  • ارائه کپی برابر با اصل از مجوز فعالیت (منظور از جواز فعالیت هر گونه گواهی است که از طرف ارگان‌های دولتی صادر شده باشد و نشان دهد که شما از لحاظ قانونی مجاز به فعالیت هستید. جواز گواهی ای است که از طرف نهادهای دولتی صادر شده باشد و نشان دهنده این باشد که شما از نظر قانونی مجاز به فعالیت هستید. مجوز فعالیت می‌تواند پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز تاسیس و … باشد)

ویژگی‌های مثبت ثبت برند آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی و بهداشتی به طور مستقیم با سلامت افراد رابطه دارند و به همین دلیل اعتماد سازی در این زمینه اهمیت زیادی دارد. ثبت برند آرایشی و بهداشتی می‌تواند به جلب اعتماد بیشتر مشتریان کمک کند. از دیگر ویژگی‌های مثبت ثبت برند آرایشی و بهداشتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت برند به مشخص شدن جایگاه محصول و خدمات شما کمک می‌کند
  • مصرف کنندگان و مشتریان می‌توانند به راحتی با محصولات شما آشنا شوند
  • محصولات شما قابلیت رقابت با دیگر کالاها را پیدا می‌کنند و در نتیجه جایگاه بهتری خواهند داشت
  • جایگاه بهتر محصولات سبب می‌شود بتوان آنها را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمود
  • ثبت برند سبب می‌شود حق و حقوق قانونی پیدا کنید و این مسئله به عدم سوء استفاده دیگران کمک می‌کند. در واقع با ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی، شما می‌توانید به صورت کاملا انحصاری فعالیت کنید
  • زمانی که برند خود را ثبت نمودید می‌توانید تبلیغات را در سطح گسترده‌ای انجام دهید
  • داشتن برند باعث می‌شود میزان عرضه و تقاضای شما بالاتر رود
  • کیفیت محصولات ارتقا می‌یابد
  • سبب شناخته شدن برند و محبوب شدن برند شما در بازار می‌شود
  • مشتریان زمانی که می‌بینند شما برند ثبت شده‌ای دارید، برای خرید کالا به شما اعتماد می‌کنند
  • محصولات شما مشخص و متمایز می‌شود
  • بعد از ثبت برند می‌توانید برای اعطای شعبه و نمایندگی اقدام کنید

مزایای ثبت برند تا تولید لوازم آرایشی

همانطور که می‌دانید تأسیس کارخانه و خرید تجهیزات برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فرآیند زمان بر و هزینه بری دارد و تأسیس کارخانه با وجود هزینه‌های بالا، در میان مدت نیز توجیه منطقی ندارد. اما اگر می‌خواهید تولید لوازم آرایشی با برند خودتان را انجام دهید، حتما لازم نیست تولید لوازم آرایشی را خودتان انجام دهید. بلکه می‌توانید از تولید کننده لوازم آرایشی مانند کارخانه آرایشی بهداشتی ویدا ایلیا اوج کمک بگیرید.

ثبت برند تا تولید لوازم آرایشی

مهم ترین مزایای تولید لوازم آرایشی پرایوت لیبل عبارتند از:

  1. با تولید لوازم آرایشی پرایوت لیبل در هزینه‌های تولید صرفه جویی بسیار زیادی خواهید داشت
  2. هیچ نوع آزمون یا خطایی در کالیبره کردن تجهیزات نخواهید داشت
  3. اخذ مجوزهای مرتبط به سازمان غذا و دارو ساده‌تر می‌شود
  4. تولید بدون آزمون و خطا و با دانش و تجربه شرکت ویو
  5. تولید محصولات بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه به دلیل تجربه بالای کارخانه ویو
  6. صرفه جویی در منابع انسانی
  7. درگیر نشدن و وارد نشدن به چالش‌های خط تولید و …
  8. تحویل گرفتن محصولات در موعد تعیین شده

تولید لوازم آرایشی با برند شما چگونه است؟

در ابتدای مقاله نیز بیان کردیم که برای تولید لوازم آرایشی با برند شما لازم است ابتدا اقدام به ثبت برند کنید. برای ثبت برند لازم است یک شرکت تجاری ثبت شده داشته باشید و سپس به عنوان یک شخص حقیقی یا حقوقی می‌توانید برای ثبت برند درخواست کنید. برای این کار نیز باید مدارک مد نظر مانند اظهار نامه را به اداره مالکیت بفرستید. پس از انجام کارهای مربوط به ثبت برند می‌توانید به تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مانند شرکت vio مراجعه کنید. البته شرکت ویو برای آسان‌تر کردن فرآیند ثبت برند و به دلیل تجربه بالا در این زمینه می‌تواند شما را راهنمایی کند. بنابراین برای مشاوره و خدمات ثبت برند و پروسه طراحی و تولید کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید.

پس از آن می‌توانید محصول دلخواه خود را سفارش دهید تا با برند شما تولید شود. تولید رژلب در ایران و تولید رژلب جامد یکی از پر سفارش‌ترین محصولات آرایشی پرایوت لیبل است. شرکت ویدا ایلیا اوج تولید انواع محصولات ارایشی و بهداشتی و تولید رژلب مایع را با بهترین فرمولاسیون و جدیدترین تکنولوژیها انجام می‌دهد. همچنین کارخانه ویدا ایلیا اوج دارای ابتکار تولید است و محصولاتی مثل تینت لب، لاک لب، رژجامد مایع ( مخملی)، انواع رژهای شاین دار و رژهای مات را تولید می‌کند.

خدمات شرکت ویدا ایلیا اوج به صورت پرایویت لیبل است و از صفر تا صد انتخاب پوکه، طراحی، ثبت برند، اخذ مجوز ها، تا تولید خدمات را انجام می‌دهد. همچنین می‌توانید از کارخانه vio خرید بالک محصولات آرایشی با رنگبندی های مختلف را انجام دهید. در ضمن در vio cosmetics فروش انواع پوکه های ایرانی و خارجی را نیز داریم. بنابراین اگر قصد تولید لوازم آرایشی با برند خودتان را دارید، فقط کافیست با ما تماس بگیرید. برای تماس با ما روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *