تولید محصولات ارایشی از 0 تا 100

تولید محصولات ارایشی از 0 تا 100
۴ مرحله دریافت مجوز برای تولید لوازم آرایشی کدام است ؟!
پروانه تأسیس، پروانه مسئول فنی، پروانه بهره‌برداری و پروانه ساخت ۴ مرحله تولید لوازم آرایشی هستند.
آیا در ویدا ایلیا اوج بهداشت به طور کامل رعایت می‌شود؟
تمامی اصول بهداشتی در ویدا ایلیا اوج رعایت می‌شوند و به تاییدیه سازمان بهداشت نیز رسیده‌اند.
چه برندهایی توسط ویدا ایلیا اوج تولید شده اند؟
دو برند خوشنام و با کیفیت اوکاز و ویو در زمینه تولید لوازم آرایشی توسط این کارخانه تولید شده‌اند.
بالک مواد آرایشی چیست ؟
منظور از بالک لوازم آرایشی همان مواد آماده آرایشی بوده که بت رنگ‌های مختلف در پوکه‌های مختلف قرار می‌گیرند.
ساخت رنگ هم شامل مراحل تولید لوازم آرایشی است؟!
بله تمامی مراحل تولید لوازم آرایشی یعنی صفر تا صد که شامل ساخت رنگ است می‌باشد.

یکی از پر سودترین و محبوب‌ترین صنایع جهان، صنعت آرایشی و بهداشتی است. این صنعت در طی تاریخ و در طی سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. زیرا زیبایی و آراستگی از جمله مهم‌ترین مقوله‌های مورد توجه بشر است. صنعت آرایشی و بهداشتی در ایران نیز از محبوب‌ترین صنایع است و بر طرفداران این صنعت هر روز افزوده می‌شود. به دلیل استقبال بیش از حد از محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت‌های زیادی به این صنعت روی آورده‌اند و این موضوع باعث شده است رقابت سنگینی در این صنعت شکل بگیرد. در این رقابت کسانی موفق خواهند شد که بتوانند محصولات با کیفیت و کاربردی ارائه کنند و در بین مردم محبوبیت بدست آورند و خوشنام شوند. در این مقاله همراه ما باشید تا فرآیند تولید محصولات ارایشی از 0 تا 100 را توضیح دهیم.

تولید محصولات ارایشی از 0 تا 100

در مورد میزان تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران آمار و ارقام دقیقی وجود ندارد. اما برآورد شده است که به شکل رسمی تجارت لوازم آرایشی در ایران بیش از یک میلیارد به صورت سالانه است. همچنین تجارت لوازم آرایش به شکل قاچاق بیشتر از 2 میلیارد و 200 میلیون دلار به صورت سالانه برآورد شده است. برآورد میزان مصرف لوازم آرایشی در ایران در سال 1397 پس از ممنوعیت واردات آن و قرار گرفتن محصولات آرایشی در فهرست کالاهای لوکس انجام شده است.

پس از اعلام ممنوعیت واردات لوازم آرایشی، افت 75 درصدی در واردات این کالا اتفاق افتاد. همچنین سایت جهانی OEC، اعلام کرد که ایران در سال 2019 رتبه 21 در واردات لوازم آرایشی در آسیا را داشته است. بدون شک واردات لوازم آرایشی و بهداشتی به ایران بسیار بیشتر از دیگر کشورهاست و اکثر مصرف کنندگان ایرانی با برندهای مطرح جهان در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی آشنایی دارند.

تولید محصولات ارایشی از 0 تا 100

رقابت برندهای داخلی و خارجی لوازم آرایشی و بهداشتی

پس از ممنوعیت واردات لوازم آرایشی و به دلیل عدم اختصاص ارز دولتی به این نوع کالا، افزایش چشمگیری در قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی اتفاق افتاد. همچنین این ممنوعیت باعث شد کالاهای قاچاق، زیرزمینی و تقلبی نیز وارد بازار شوند که تأثیر سوئی روی سلامت مصرف کنندگان دارند. در ضمن شناسایی اصلی و اورجینال بودن کالاهای آرایشی و بهداشتی کار سختی است و تنها زمانی که این محصولات به وسیله شرکت‌های معتبر وارداتی و با برچسب تاییدیه وزارت بهداشت عرضه می‌شوند، قابل اطمینان هستند.

در هر صورت ممنوعیت کالاهای آرایشی و بهداشتی خارجی، این فرصت را برای برندهای داخلی به وجود آورده است که بتوانند با تولید لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت، در بین مصرف کنندگان داخلی محبوبیت بدست آورند. با حفظ کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب، باز هم قیمت کالاهای داخلی مقرون به صرفه‌تر از کالاهای خارجی خواهد بود. همین موضوع باعث شده است مصرف کنندگان به استفاده از کالاهای داخلی تمایل بیشتری داشته باشند.

اما برخی از برندهای داخلی با وجود داشتن محصولات با کیفیت، ناشناس مانده‌اند که این موضوع به دلیل ضعف در بازاریابی و تبلیغات است. بزرگ‌ترین ویژگی مثبت لوازم آرایشی داخلی نسبت به لوازم آرایشی خارجی، سازگار بودن این محصولات با ساختار زنتیکی ایرانیان و آب و هوای کشورمان است.

رعایت بهداشت در راه اندازی خط تولید لوازم آرایشی

یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای راه‌اندازی خط تولید لوازم آرایشی باید به آن توجه شود، رعایت بهداشت است. زیرا محصولات آرایشی و بهداشتی مصارف گوناگونی دارد. انواع محصولات آرایشی و بهداشتی روی سلامت انسان‌ها اثر گذار هستند. به همین دلیل رعایت بهداشت در این محصولات بسیار مهم است. سازمان‌های مختلف و وزارت بهداشت بر فرآیند تولید لوازم آرایشی، ماشین آلات، تجهیزات و به طور کلی تمامی مراحل تولید نظارت دارند تا از رعایت بهداشت هنگام تولید لوازم آرایشی و بهداشتی اطمینان یابند.

مجوز‌های لازم جهت راه اندازی خط تولید لوازم آرایشی

در بیشتر صنایع برای شروع به کار لازم است مجوزهای لازم دریافت شود. صنعت آرایشی و بهداشتی نیز از این قضیه مستثنی نیست. در صورت کسب مجوز‌های لازم تولید لوازم آرایشی و بهداشتی از نظر قانونی پذیرفته شده است. البته مراحل کسب مجوز برای برخی از کسب و کارها ساده است و برای برخی دیگر فرآیندی پیچیده و دشوار است. کسب مجوز برای تولید لوازم آرایشی تقریبا سخت و دشوار است. در ادامه مراحل کسب مجوز تولید لوازم آرایشی و بهداشتی را بیان می‌کنیم. با ما همراه باشید.

مراحل دریافت مجوز برای تولید لوازم آرایشی

  1. پروانه تاسیس: این پروانه باید توسط شخصی که می‌خواهد خط تولید لوازم آرایشی و بهداشتی را تأسیس کند از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت شود.
  2. پروانه مسئول فنی: مسئول فنی مسئولیت کنترل تولید لوازم آرایشی را دارد و این شخص باید حداقل تحصیلات لیسانس را داشته باشد. داشتن مسئول فنی در هر کارخانه تولید لوازم آرایشی اجباری است. مسئول فنی باید از طرف سازمان غذا و دارو، پروانه دریافت کند .
  3. پروانه بهره برداری: یکی دیگر از مجوزهایی است که برای تولید لوازم آرایشی باید دریافت شود. پس از آنکه شخص متقاضی امکانات و تجهیزات لازم را برای تولید لوازم آرایشی فراهم نمود، این مجوز را دریافت می‌کند.
  4. پروانه ساخت: پس از اینکه سازمان غذا و دارو فرمول و شیوه ساخت لوازم آرایشی را تایید کرد این پروانه رابه عنوان مجوز نهایی تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به شخص متقاضی می‌دهد.

برخی مجوز‌های دیگر

اگر کارخانه‌ای تمایل داشته باشد در حوزه پخش لوازم آرایشی و بهداشتی و یا صادرات و واردات محصول نیز فعال باشد، باید دیگر مجوزها را نیز دریافت کند. برای این شرکت‌ها دریافت مجوز صادرات یا واردات و ترخیص برای واردات لوازم آرایشی اهمیتی زیادی دارد.

تولید محصولات ارایشی از 0 تا 100

کارخانه ویدا ایلیا اوج

تولید لوازم آرایشی از صفر تا صد در شرکت ویو انجام می‌شود. بنابراین اگر به دنبال تولید لوازم آرایشی و تولید رژلب در ایران هستید، می‌توانید از خدمات شرکت ویدا ایلیا اوج استفاده کنید. با این کار دیگر نیاز نیست برای بخش تولید هزینه‌ها و سرمایه‌های هنگفتی را بپردازید. بلکه می‌توانید به راحتی فرآیند تولید را به کارخانه ویو بسپارید. خدمات شرکت vio به صورت پرایویت لیبل است و می‌توانید محصولات آرایشی مد نظرتان را با برند خودتان تولید کنید.

کارخانه vio از صفر تا صد طراحی و تولید لوازم آرایش، انتخاب پوکه، طراحی، اخذ مجوزها و سایر خدمات را انجام می‌دهد. بنابراین با خیال راحت می‌توانید تمامی فرآیندهای تولید را به شرکت ویو بسپارید. اگر برند دارید می‌توانید محصولات آرایشی را با برند خودتان دریافت کنید. اگر هم که برند نداشته و برای مشاوره ثبت برند به کمک احتیاج دارید ویدا ایلیا اوج می‌تواند در این زمینه به شما مشاوره بدهد.

از دیگر خدمات کارخانه آرایشی بهداشتی ویو فروش محصولات آرایشی به صورت بالک است. بالک مواد اماده ارایشی است که در رنگبندی‌های متنوع در ظرف یا پوکه پر می‌شوند. همچنین می‌توانید انواع پوکه‌های داخلی و خارجی را نیز از شرکت ویو خریداری کنید. در ضمن کارخانه آرایشی بهداشتی ویدا ایلیا اوج برای تولید ابتکار و نوآوری دارد و این تولید کننده لوازم آرایشی قادر است تمامی مراحل تولید محصولات ارایشی از 0 تا 100 و ساخت رنگ را نیز انجام دهد. برای تماس با ما کافیست روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *