تولید پرایمر آرایشی

دو نوع پرایمر آرایشی کدامند؟
دو نوع پرایمر آرایشی پرایمر صورت و پرایمر چشم هستند.
در پرایمر معمولا چه موادی به کار می رود؟
ویتامین c، اسید هیالورونیک و اسید سالیسیلیک ازجمله موادی هستند که در پرایمر وجود دارد.
چرا توصیه می شود که قبل از آرایش از پرایمر استفاده شود؟
پرایمر سلامت پوست را حفظ و از زدن جوش جلوگیری می‌کند. ماندگاری آرایش را بالا می‌برد و مانع از کدر شدن پوست می‌شود. همچنین پرایمرها منافذ و رنگدانه‌ها را کاهش می‌دهند ‌‌و‌ به عنوان هایلاتر نیز عمل می‌کند.
آیا می‌توان از پرایمر به جای هایلاتر استفاده کرد؟
بله. پرایمر به عنوان یک هایلایتر عمل می‌کند و باعث می‌شود شما در کل درخشان‌تر به نظر برسید.
پرایمر آرایشی پوست را صاف می کند؟
بله. پرایمر آرایشی پوست را صاف و محکم می‌کند و از آسیبی که محصولات آرایشی خشن می‌توانند روی پوست شما ایجاد کنند محافظت می‌کند.

یکی از محصولات لوازم آرایشی تولیدشده در این شرکت پرایمر آرایشی می‌باشد که مورد رضایت بیشتر مشتریان قرارگرفته است. ما در این مقاله قصد داریم تا شمارا با تولید پرایمر آرایشی آشنا کنیم. اگر علاقه‌مند به دانستن این موضوع هستید، در ادامه با همراه باشید.

تولید پرایمر 

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوازم آرایشی در ایران، شرکت ویدا ایلیا اوج می‌باشد. این شرکت با 40 سال سابقه کاری در زمینه‌ی تولید تخصصی لوازم آرایشی و میکاپ، فعالیت خود را آغاز کرده است. شرکت ویدا ایلیا اوج با بهره‌گیری از تکنولوژی و استانداردهای بین‌المللی و با در اختیار داشتن پرسنل‌های متخصص و باتجربه توانسته است محصولاتی را درنهایت کیفیت و تنوع ارائه دهد. ازجمله برندهای مطرح در این شرکت برند اوکاز و دی ویو می‌باشد.

تفاوت‌های اصلی که شرکت ویدا ایلیا اوج را از سایر شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی در ایران متمایز نموده شامل انجام تمام مراحل ایده پردازی، بسته‌بندی، تولید و گرفتن مجوزهای لازم، همگی توسط این شرکت ایرانی انجام می‌شود. همچنین این مجموعه به عنوان مشاوره به شرکت‌هایی که قصد ثبت برند دارند خدماتی را ارائه می‌دهد.

 

8 دلیل برای اینکه همیشه قبل از آرایش از پرایمر استفاده کنید

  1. پرایمر یک لایه محافظ بین پوست شما و فونداسیون است، بنابراین احتمال بروز هرگونه جوش یا عوارض جانبی طولانی مدت آرایش به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
  2. پوست را محکم می کند و از آسیبی که محصولات آرایشی خشن می توانند روی پوست شما ایجاد کنند محافظت می کند.
  3. سطح پوست شما را صاف تر می کند، به طوری که آرایش شما بدون زحمت روی آن می لغزد و به خوبی ترکیب شده به نظر می رسد.
  4. یک لایه پرایمر تولیدی خوب باعث ماندگاری آرایش شما می شود. از این رو، چه بخواهید آن را به عنوان مصرف روزانه برای محل کار استفاده کنید و چه برای مواقع خاص، پرایمر ضروری است.
  5. فونداسیون بعد از چند ساعت روی پوست کدر به نظر می رسد. پوشش پایه پرایمر از این اتفاق جلوگیری می کند.
  6. اگر پوست چرب یا پوست معمولی دارید که در تابستان چرب می شود و یا اگر زیاد عرق می کنید، پرایمر چربی اضافی را جذب کرده و پوست شما را برای مدت طولانی درخشان نگه می دارد.
  7. پرایمرها جلوه ای را روی پوست شما ایجاد می کنند، در مقابل اکثر فیلترهای دوربین شما برنده آن هستند. آنها ظاهر منافذ و رنگدانه ها را کاهش می دهند و ظاهر خسته و پیر را از پوست شما می ربایند.
  8. پرایمر به عنوان یک هایلایتر عمل می کند و باعث می شود شما در کل درخشان تر به نظر برسید.

چه موادی باید در پرایمر باشد؟

مواد لازم در پرایمرهای پوست مختلط عبارتند از:

  • ویتامین C: یک آنتی اکسیدان و یکی از بهترین موادی است که می توانید روی پوست خود استفاده کنید.
  • اسید هیالورونیک: یک مرطوب کننده طبیعی است.
  • اسید سالیسیلیک (SA): یک عنصر موجود در برخی پرایمرهای تولید شده برای پوست های چرب است، زیرا یک درمان رایج برای آکنه است.

چه نوع پرایمر آرایشی وجود دارد؟

دو نوع تولید پرایمر اصلی در بازار وجود دارد، پرایمر صورت و پرایمر چشم.

همانطور که از نام آن پیداست، تولید پرایمر صورت برای کمک به آرایش پایه شما برای کل صورت استفاده می شود، در حالی که پرایمر چشم فقط روی پلک های شما استفاده می شود و می تواند به سایه چشم ، رنگدانه و ماندگاری کمک کند. برای این پست، ما روی پرایمر صورت تمرکز خواهیم کرد .

پرایمر انواع مختلفی دارد، از جمله بر پایه سیلیکون، مرطوب کننده، روغنی، اسپری و غیره. این روش‌های مختلف پرایمر همه به یک شکل عمل نمی‌کنند، و مهم است که نوع پوست خود و آنچه را که می‌خواهید از تولید پرایمر به دست آورید شناسایی کنید تا نوع مناسب خود را انتخاب کنید.

پرایمرهای مبتنی بر سیلیکون به یکدست شدن بافت پوست شما کمک می کنند و به صورت شما احساسی فوق العاده صاف می دهند. اگر پوست چرب یا متوسطی دارید، این نوع پرایمر برای شما مناسب است.

پرایمرهای مرطوب کننده و روغنی، نوعی ترکیبی بین مراقبت از پوست و آرایش هستند. این یک نوع پرایمر عالی برای استفاده در صورت داشتن پوست خشک یا بالغ است.

اسپری‌های پرایمر واقعاً کمک چندانی به عیوب پوست شما نمی‌کنند، اما اغلب بهترین بافت چسبناک را ایجاد می‌کنند تا به ماندگاری آرایش شما کمک کنند. اسپری ها معمولا برای انواع پوست مفید هستند. به همین دلیل پوکه آرایشی پرایمرها را اغلب به صورت اسپری می‌سازند. 

پرایمرها بر اساس هدف محصول خاص به دسته های بیشتری تقسیم می شوند. انواع متداول آغازگرها، صرف نظر از شکل آنها، عبارتند از:

  • تولید پرایمرهای پرکننده منافذ
  • تولید پرایمرهای مات کننده
  • تولید پرایمرهای روشن کننده یا شبنم دار
  • تولید پرایمرهای اصلاح کننده رنگ

بیایید هر یک از این موارد را جداگانه مرور کنیم.

پرایمرهای پرکننده منافذ

به طور معمول بر پایه سیلیکون ، هدف از تولید پرایمرهای پرکننده منافذ این است که با ایجاد یک لایه صاف در بالای پوست، بافت پوست شما را یکدست کرده و آن را بی عیب و نقص (و بدون منافذ!) نشان دهند. این نوع پرایمرها اغلب برای انواع پوست، مخصوصاً چرب و معمولی عالی هستند. اگر روی کل صورت اعمال نمی شود، معمولاً حداقل در ناحیه T صورت شما اعمال می شود.

پرایمرهای مات کننده

پرایمرهای مات کننده که برای افرادی با پوست چرب یا معمولی توصیه می شود، با جلوگیری از نشستن چربی پوست بر روی پوست، درخشندگی را کاهش می دهد. این به شما کمک می‌کند کمتر شبیه لکه‌های روغنی به نظر برسید و می‌تواند ماندگاری آرایش شما را بیشتر کند. پرایمرهای مات کننده ممکن است برای افراد دارای پوست خشک بیش از حد خشک شوند.

پرایمرهای سیلیکونی

پرایمر سیلیکونی منافذ باز پوست را بسته و چین و چروک های سطحی پوست را پر می‌کند. این محصول قرمزی را خنثی می‌کند و پوشش یکدست به آن می‌دهد. این پرایمر با قابلیت آبرسانی قوی باعث تنظیم چربی پوست نیز می‌شود و به‌عنوان زیرساز آرایش عمل می‌کند. فرمولاسیون این پرایمر فاقد چربی است و  با جذب چربی پوست و آبرسانی عمقی موجب افزایش الاستیسیته و کوچک شدن منافذ باز پوست می‌شود و پوستی صاف و یکنواخت به همراه دارد

پرایمرهای روشن کننده و شبنم کننده

اگر می خواهید از درون به طور طبیعی درخشان به نظر برسید، از این نوع پرایمر استفاده می کنید! در صورت استفاده معمولی، پرایمرهای شبنم‌دار هنگام استفاده در زیر آرایش می‌توانند طبیعی‌ترین ظاهر را داشته باشند، زیرا درخشندگی پوست شما را تقلید می‌کنند. اگر بیشتر از مقدار معمولی (یا فرمول بسیار روشن کننده) استفاده کنید، می توانید بسیار درخشان و حتی براق به نظر برسید.

اگر به ظاهر بسیار برجسته علاقه دارید، این ظاهر عالی است، اما برای افرادی که پوست چرب دارند و با روغن های طبیعی براق به نظر می رسند، می تواند بسیار بد باشد. من پرایمرهای شبنم را به افرادی با پوست معمولی و خشک توصیه می کنم . افرادی که پوست چرب دارند می توانند از پرایمر شبنم در جاهایی که روغن کمتری تولید می کنند استفاده کنند، اما من استفاده از پرایمر شبنم را در T-Zone خود توصیه نمی کنم .

پرایمر تصحیح کننده رنگ

در حالی که بیشتر پرایمرها شفاف یا سفید هستند و هیچ رنگی روی پوست شما باقی نمی گذارند، پرایمرهای اصلاح کننده رنگ به رنگ های متفاوتی مانند سبز، زرد یا بنفش رنگ می شوند. ایده پشت پرایمرهای اصلاح کننده رنگ استفاده از تئوری رنگ برای مقابله با تغییر رنگ ناخواسته در پوست شما است. به عنوان مثال، اگر می خواهید پوست شما کمتر قرمز شود، از پرایمر سبز رنگ استفاده کنید تا رنگ ها متعادل شود.

پرایمرهای اصلاح کننده رنگ را می توان برای هر نوع پوستی استفاده کرد.

سخن نهایی

شرکت ویدا ایلیا اوج با تکیه بر تجربه‌ی 40 ساله‌ی خود در زمینه‌ی ساخت محصولات آرایشی در ایران توانسته است سابقه‌ی درخشانی در این زمینه از خود به‌جای بگذارد. یکی از محصولات تولیدی این شرکت تولید پرایمر سیلیکونی برند اوکاز و دی ویو است که  با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌باشد. برای خرید پرایمر می‌توانید با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل فرمایید. در صورت داشتن هرگونه سؤال در زمینه‌ی نحوه تولید پرایمر آرایشی می‌توانید زیر همین پست نظر خود را مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *