شرکت تولید کننده لوازم ارایشی در ایران

شرکت تولید کننده لوازم ارایشی در ایران

در صنعت لوازم آرایشی و زیبایی، لوازم و محصولاتی ارائه می‌شود که به زیبایی هر چه بیشتر چهره، چشم، ابرو و لب‌ها کمک می‌کنند. محصولات زیبایی و آرایشی شامل انواع رژ لب، انواع کرم پودر، پرایمر، ریمل چشم و ابرو، مداد و… هستند. تولید این محصولات معمولا در کارخانه‌های لوازم آرایشی و زیبایی انجام می‌شود. بیشترین سهم در صنعت تولید لوازم آرایشی و زیبایی در اختیار چند شرکت معروف چند ملیتی است که در اوایل قرن بیستم کار خود را آغاز کرده‌اند. این شرکت‌ها در کشورهای مختلف دارای کارخانه‌ تولید لوازم زیبایی و آرایشی هستند و برخلاف فرآیند تولید، توزیع و فروش لوازم آرایشی کاری انحصاری نیست و در کشورهای مختلف جهان رواج دارد. در ادامه همراه ما باشید تا شرکت تولید کننده لوازم ارایشی در ایران را معرفی کنیم.

شرکت تولید کننده لوازم ارایشی در ایران

شرکت‌هایی مانند  Johnson & Johnson، L’Oreal Paris، Nivea و Chanel از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم آرایش در جهان هستند. متخصصین حوزه لوازم آرایشی تخمین زده‌اند، سالانه در صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی حدود 170 میلیارد دلار گردش مالی وجود دارد. لازم به ذکر است بیشتر شرکت‌های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی برای پرداخت کمتر دستمزد به نیروی کار، کارخانه‌های خود را در کشورهای آسیایی بنا می‌کنند. در اروپا حجم بازار لوازم آرایشی و بهداشتی بیش از 70 میلیارد یورو تخمین زده شده است. البته با وجود اینکه بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین شرکت‌های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی اروپایی و آمریکایی هستند، اما بیشترین مصرف کنندگان این محصولات کشورهای خاورمیانه، کشورهای حاشیه خلیج فارس و ترکیه هستند.

شرکت تولید کننده لوازم ارایشی در ایران

انواع کارخانه‌های لوازم آرایشی بهداشتی در جهان

یکی از کشورهایی که در آن بزرگ‌ترین شرکت‌ها و کارخانه‌های صنعت آرایشی و زیبایی، همچنین بیشترین تعداد مراکز زیبایی، فروشگاه‌های محصولات آرایشی و زیبایی وجود دارد، ایالات متحده آمریکا است. همان طور که می‌دانید بازاریابی و تبلیغ محصولات زیبایی و آرایشی امروزه توسط هنرمندان، سلبریتی‌ها و دیگر فعالان حوزه شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود. بعضی از این هنرمندان یا سلبریتی‌ها اقدام به ساخت برند خود نموده‌اند. محصولات خارجی و محصولاتی که ساخت کشورهایی مانند فرانسه، ایتالیا، کانادا، انگلستان و ژاپن هستند، کیفیت بالایی دارند اما قیمت آنها نیز نسبتا بالاست. این محصولات در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند.

کشور فرانسه نیز از دیگر تولید کنندگان محصولات زیبایی است که در آن تعداد زیادی کارخانه به تولید لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول هستند. فرانسه همچنین دارای برندهای مطرحی همچون لورآل، بیودرما و ایو روچر است که در سراسر جهان شناخته شده‌اند و محبوبیت زیادی دارند. این کشور نقش مهمی در صنعت زیبایی در سطح بین المللی ایفا می‌کند و برخی از محصولات جدید در کارخانه‌های فرانسه تولید و به بازار معرفی می‌شوند.

در آسیا بیشتر تولید کنندگان لوازم آرایشی و زیبایی در ژاپن و کره جنوبی هستند. البته ایران و ترکیه نیز امروزه به جمع تولید کنندگان برتر لوازم آرایشی در آسیا پیوسته‌اند. مواد آرایشی تولید شده در کشورهای آسیایی نسبت به نمونه‌های غربی ملایم‌تر هستند و در آنها از مواد و ترکیبات ارگانیک بیشتر استفاده شده است. همچنین کشورهای آسیایی به خصوص کشور ایران ضمن تولید محصولات با کیفیت در حوزه صنعت آرایشی و زیبایی، دارای قیمت بسیار مناسب‌تری نیز نسبت به نمونه‌های خارجی هستند.

شرکت تولید کننده لوازم ارایشی در ایران

تولیدات کارخانه لوازم آرایشی بهداشتی

کارخانه ویدا ایلیا اوج یک شرکت تولید کننده لوازم ارایشی در ایران است که به تولید لوازم آرایشی و تولید رژلب در ایران مشغول است. تولید رژلب جامد، تولید رژلب مایع، تولید رژلب مخملی، تولید رژلب شاین دار و سایر محصولات زیبایی در کارخانه ویو انجام می‌شود. شرکت ویو دارای خدمات گوناگونی است و امکان تولید لوازم آرایشی به صورت پرایوت لیبل در آن وجود دارد. از صفر تا صد از انتخاب پوکه، طراحی، ثبت برند، اخذ مجوزها، تا تولید خدمات توسط کارخانه ویو انجام می‌شود. همچنین امکان تولید با برند مشتری وجود دارد. اگر نیز مشتری برند نداشته باشد کلیه کارهای مشاوره و خدمات ثبت برند و پروسه طراحی و تولید توسط این شرکت انجام می‌شود. امکان تولید محصول از برندهای آماده کارخانه نیز وجود داشته و ابتکار تولید در محصولات این شرکت دیده می‌شود.

سخن پایانی

به طور خلاصه اگر برند دارید و می‌خواهید مواد اولیه آرایشی یا بالک محصولات آرایشی را خریداری کنید و کارهای پر کردن، بسته بندی و … را تیم خودتان انجام دهد، می‌توانید روی vio cosmetics حساب کنید. اگر نیز برندی ندارید؛ می‌توانید برای ثبت برند و راهنمایی‌های مرتبط به آن از کارخانه vio کمک بگیرید و یا محصولات دلخواهتان را با برند‌های آماده کارخانه تولید کنید. برای تماس با ما روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *