تولید عطر و ادکلن با برند شما

تولید عطر و ادکلن با برند شما
عطر به چند دسته تقسیم می شود؟!
عطرها براساس ماندگاری رایحه و قدرت بو به پرفیوم، ادو پرفیوم، ادو تویلت، ادوکلن و ادو سنتور تقسیم می‌شوند.
در ویدا ایلیا اوج انواع عطر و ادوکلن تولید می شود؟
بله انواع عطر و ادکلن با انواع رایحه با آخرین تجهیزات ‌‌تکنولوژی در ویدا ایلیا اوج تولید می‌شود.
عطر و ادکلن در ویدا ایلیا اوج به چه صورت تولید می‌شود؟!
عطر و ادکلن و البته همه لوازم آرایشی به صورت پرایویت لیبل تولید می‌شود. یعنی صفر تا صد تولید و ادکلن را کارخانه ویدا ایلیا اوج انجام می‌دهد و برند شما نیز بر روی محصول درج می‌شود.
رایحه عطر چند سیستم دارد؟
به طور کلی برای رایحه های عطر قانونی برای طبقه بندی وجود ندارد. اما به طور کلی عطر و‌ ادکلن به ۷ تا ۱۰ سیستم مانند مرکبات، گلدار، شرقی و سایر دسته‌ها تقسیم می‌شود.
آیا بسته بندی عطر ‌‌و ادکلن هم در ویدا ایلیا اوج صورت می گیرد؟
بله. به طور کلی تمامی مراحل تولید عطر و‌ ادکلن از طراحی گرفته تا بسته بندی انجام می‌شود.

عطر و ادکلن از محصولات محبوب در بین آقایان و خانم‌ها هستند. استفاده از عطر و ادکلن می‌تواند سبب تغییر خلقیات و حال و هوای هر شخص شود. اگر می‌خواهید تولید عطر و ادکلن با برند شما انجام شود، لازم است اطلاعات زیادی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را تولید کنید. با ما همراه باشید تا به توضیح انواع عطر، سیستم رایحه‌ها و نکات تولید عطر و ادکلن پرایوت لیبل را بیان کنیم.

تولید عطر و ادکلن با برند شما

به عبارت دقیق‌تر، «عطر» به «پرفیوم» گفته می‌شود که بالاترین غلظت را دارد، اما این واژه می‌تواند به همه محصولات دارای رایحه اطلاق شود. عطرها طبق قانون داروها و تجهیزات پزشکی جزو لوازم آرایشی طبقه بندی می‌شوند و قرار است روی پوست انسان استفاده شوند. عطر به طور کلی به محصولات خوشبو از جمله پرفیوم و ادکلن اطلاق می‌شود و شامل رایحه‌هایی است که در دسته بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند.

طبقه بندی عطر

عطرها براساس قدرت و ماندگاری رایحه طبقه بندی می‌شوند، اما از آنجایی که طبق قانون امور دارویی هیچ گونه تمایزی بین آنها وجود ندارد، هر تولیدکننده عطر استانداردهای خاص خود را برای تولید عطر و ادکلن دارد.

عطر یا پرفیوم

دارای رایحه‌ای قوی، ماندگاری طولانی و بوی خوب است اما در مقادیر کم ارائه می‌شود و قیمت بالایی دارد. غلظت عطر بسیار بالاست، 15% تا 30% که این موضوع سبب افزایش هزینه‌های ساخت می‌شود. ماندگاری عطر 5-12 ساعت است.

ادو پرفیوم

ادو پرفیوم به این دلیل که مردم این روزها رایحه‌های قوی را نمی‌پسندند، ساخته شد. غلظت عطر در ادوپرفیوم 10-15 درصد است که کمتر از عطر یا پرفیوم است. ادوپرفیوم انواع مختلفی دارد و ماندگاری آن نیز بین 3 تا 8 ساعت است.

ادو تویلت

ادو تویلت یکی از پرطرفدارترین عطرها است و استفاده از آن بسیار آسان است. غلظت عطر در ادوتویلت 5 تا 10 درصد است و ماندگاری رایحه 2 تا 5 ساعت است که نه خیلی طولانی است و نه خیلی کوتاه. ادوتویلت استانداردترین نوع عطر است و بسته به نوع آن، ماندگاری بویی به اندازه ادوپرفیوم دارد.

ادوکلن

ادکلن عطری است که به دلیل نداشتن رایحه قوی به راحتی قابل استفاده برای روزمره است. انواع ادکلن معمولی بسیار زیاد هستند و مدت زمان ماندگاری و غلظت آن‌ها نیز بسیار کم است. بنابراین می توانید به راحتی دوباره استفاده کنید. غلظت عطر در ادکلن 2 تا 5 درصد و ماندگاری آن 1 تا 2 ساعت است.

ادو سنتور

ادوسنتور دارای فرمول سازگار با پوست است و رایحه آن نیز بسیار ضعیف است، به طوری که می‌توان از آن برای پوست ظریف و حساس کودک استفاده کرد. غلظت عطر در ادوسنتور 1 تا 3 درصد و ماندگاری آن کوتاه و در حدود 1 ساعت است. به همین دلیل ادو سنتورعطری سبک است که می توان برای مدت زمان کوتاه از آن استفاده کرد. بسیاری از ادو سنتورها بدون الکل هستند، بنابراین می‌توانند توسط بزرگسالان با پوست حساس نیز استفاده شوند.

تولید عطر و ادکلن با برند شما

سیستم رایحه عطر

عطر دارای رایحه‌های متنوعی از جمله رایحه‌های گلی و میوه‌ای است و هیچ قانونی برای طبقه بندی آن وجود ندارد. به طور کلی عطر و ادکلن به 7 تا 10 سیستم طبقه بندی می‌شود.

مرکبات

این سیستم رایحه بر روی مرکباتی مانند لیمو، پرتقال، ترنج و ماندارین متمرکز شده است. مرکبات رایحه‌ای تازه و فعال دارد، بنابراین رایحه‌ای محبوب است که هم مردان و هم زنان آن را دوست دارند. عطرهای مرکبات، به ویژه عطرهای طبیعی، زمانی مفید هستند که می‌خواهید رایحه‌ای ملایم ایجاد کنید زیرا این سیستم رایحه به سرعت تبخیر می‌شود.

گلدار

این سیستم رایحه به دلیل رایحه گل‌هایی مانند گل رز، یاسمن، زنبق دره و نرگس در بین خانم ها محبوبیت دارد. دسته گل رایحه‌ای است که حس یک گل را به شما القا می‌کند. همچنین این دسته به شما احساس فوق العاده ای می‌دهد.

شرقی

دسته شرقی رایحه‌هایی است با تصویر شرقی و عجیب و غریب که غربی‌ها دیده‌اند. البته دسته شرقی به معنای کشورهای ژاپن یا آسیای جنوب شرقی نیست. بلکه در این دسته کشورهای خاورمیانه مانند هند و عربستان مدنظر هستند. در دسته شرقی از رایحه‌های حیوانی مانند عنبر و مشک و عطرهای چوبی استفاده می‌شود.

سیستم سبز یا طبیعی

دسته‌ای است که به شما حسی شفاف و با طراوت می‌دهد، یادآور برگ‌های جوان تازه و سبزی جنگل که هنگام شکستن برگ‌ها و ساقه‌های گیاهان احساس می‌کنید. این دسته بدون جنسیت است و ظاهری با طراوت دارد و به دلیل طراوت و شیرینی ملایم محبوب است.

دسته‌های دیگر

دسته‌های دیگری نیز مانند رایحه‌های خوراکی‌ مانند میوه‌ها و غذاهای لذیذ و همچنین رایحه‌های تند، گیاهی و ادویه نیز وجود دارند. عط‌ر‌های چوبی نیز که اغلب مخصوص آقایان هستند، رایحه‌هایی هستند که یادآور چوب، درختان معطر و جنگل‌ها هستند.

نکات کلیدی شرکت ویدا ایلیا اوج در تولید عطر و ادکلن

فرآیند تولید عطر و ادکلن بسیار مهم است زیرا عطر و ادکلن می‌تواند تصویر و تأثیر بصری فوق العاده ای داشته باشد. بنابراین برای تولید عطر و ادکلن باید در کنار پایبندی به فرمولاسیون با کیفیت، به برندسازی و شیشه عطر نیز تمرکز شود. همان طور که می‌دانید در بازار عطر و ادکلن‌های متنوعی از برندهای مختلف و مشهور وجود دارند. بنابراین اگر تنها تولید محصول و عطر و ادکلن را مدنظر داشته باشید، قطعا شکست خواهید خورد. به همین دلیل لازم است قبل از شروع تولید، در مورد تولید کننده عطر و ادکلن و شرکت تولید کننده اطلاعات بیشتری کسب کنید. برای انتخاب تولید کننده عطر و ادکلن موارد زیر را در نظر داشته باشید:

تولید عطر و ادکلن با برند شما

شرکتی را انتخاب کنید که متخصص در تولید عطر باشد

ساخت عطر نیاز به دانش و شعور تخصصی دارد، بنابراین شرکت انتخابی شما باید دارای متخصص در زمینه تولید عطر باشد. شرکت‌هایی مانند شرکت vio دارای متخصصان و کارکنانی هستند که به آنها عطر ساز می‌گویند. عطرسازها دانش تخصصی در مورد رایحه‌ها دارند و اگر با آنها در مورد نوع عطری که می‌خواهید بسازید صحبت کنید، آنها بر اساس تجربه حرفه‌ای خود پیشنهاداتی را ارائه می‌دهند. بنابراین هنگام انتخاب یک شرکت برای تولید پرایوت لیبل عطر و ادکلن، حتما سوابق آنها را در نظر بگیرید. پرایویت لیبل به این معناست که تولید کننده صفر تا صد کارهای تولید عطر و ادکلن را از تولید گرفته تا اخذ مجوزها، بسته‌‌بندی و غیره را با ذکر برند شما انجام می‌دهد.

شرکتی را انتخاب کنید که گزینه‌های طراحی زیادی دارد

عطر نقش یک کالای مد را دارد، بنابراین ظاهر محصول تاثیر زیادی در فروش آن دارد. برای عطر، طراحی و تولید ظروف آرایشی یعنی شیشه محفظه آن نیز عامل مهمی است. بنابراین باید بررسی کنید که آیا بطری‌های عطر را می‌توان از بین طراحی‌های مختلف انتخاب کرد و آیا می‌توان آنها را سفارشی کرد.

هزینه‌ها و سودآوری را به دقت در نظر بگیرید

از آنجایی که پیش‌بینی فروش برای اولین محصول پرایوت لیبل عطر و ادکلن دشوار است، بهتر است حتما در ابتدا محصول را در تعداد کمتر تولید کنید. بنابراین قیمت فروش را به دقت در نظر بگیرید و مقدار مناسب را تعیین کنید. در شرکت ویو می‌توانید تعداد محصول مد نظرتان را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

مراحل مورد نیاز را بشناسید

تولید عطر و ادکلن نیز مانند تولید لوازم آرایشی دارای مراحل مختلفی است. کارخانه آرایشی بهداشتی و عطر و ادکلن با طی کردن این مراحل، محصولات رضایت بخشی را تولید و روانه بازار می‌کند.

  • ملاقات و مشاوره برای تولید محصول
  • ارائه نمونه اولیه
  • تصمیم گیری برای تعداد
  • سفارش
  • تولید و تحویل محصول

سخن آخر

کارخانه ویدا ایلیا اوج تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین تولید کننده عطر و ادکلن است. کارخانه ویو تولید عطر و ادکلن با برند شما را انجام می‌دهد و علاوه بر تولید در زمینه بازاریابی و برندسازی نیز شما را راهنمایی می‌کند. در حقیقت کارخانه vio با خدمات پرایوت لیبل خود سعی کرده است علاقمندان به تولید لوازم آرایشی و عطر و ادکلن را که امکان تأسیس کارخانه و خرید تجهیزات ندارند را یاری رساند.

شرکت vida ilya ouj تمامی خدمات تولید را از صفر تا صد برای شما انجام می‌دهد؛ از تولید محصول دلخواه شما و طراحی پوکه گرفته تا اخذ مجوز‌ها و بسته‌بندی شامل این خدمات می‌باشد. بنابراین اگر برند دارید می‌توانید تولید محصول مورد نیازتان را به ما بسپارید و سپس محصول را با برند خودتان به فروش برسانید. چنانچه برند ندارید نیز نگران نباشید ما می‌توانیم برای ثبت برند به شما مشاوره بدهیم تا بتوانید برند خود را به راحتی ثبت کنید. برای اطلاعات بیشتر همین الان با مشاوران و متخصصان ما تماس بگیرید. در ضمن می‌توانید بالک محصولات را نیز از کارخانه آرایشی بهداشتی ویدا ایلیا اوج تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *