فروش بالک مواد اولیه رژلب

فروش بالک مواد اولیه رژلب

در سالهای اخیر استفاده از لوازم آرایشی ساخته شده از مواد طبیعی افزایش یافته است. این موضوع فرصت بزرگی را در اختیار صنایعی قرار داده است که مواد طبیعی و ارگانیک را در تولید لوازم آرایشی به کار می‌برند. معمولا افراد و برندهای آگاه به سلامت شروع به جستجو و خرید مواد خام آرایشی و بهداشتی به طور مستقیم از بازار نموده‌اند و اکثر برندها به دنبال کارخانه فروش بالک مواد اولیه رژلب هستند. کارخانه ویدا ایلیا اوج مسئولیت تهیه مواد اولیه عالی که فقط از مواد طبیعی تهیه می‌شود را بر عهده گرفته است. شرکت ویو مواد مؤثر و کاملا طبیعی را با کیفیت بالا در فرآیند تولید لوازم آرایشی و تولید رژ لب استفاده کرده است.

فروش بالک مواد اولیه رژلب

تقاضا برای مواد اولیه لوازم آرایشی طبیعی و یا بالک مواد اولیه در سطح تجاری رو به افزایش است. معمولا شرکت‌ها و کارخانه‌های لوازم آرایشی سعی می‌کنند انواع محصولات آرایشی را از مواد طبیعی تهیه کنند. در کارخانه ویو طیف گسترده‌ای از مواد اولیه آرایشی و … ارائه شده است که می‌توانید مطابق نیاز خود آنها را انتخاب کنید.

چرا مواد اولیه لوازم آرایش را از شرکت ویو بخریم؟

vio cosmetics مواد اولیه لوازم آرایشی درجه یک مانند بالک مواد اولیه رژ لب را ارائه می‌کند. این شرکت بر روی ارائه مقادیر عمده مواد خام ارگانیک بدون به خطر انداختن کیفیت و اثربخشی تمرکز دارد. به همین دلیل شرکت ویو به یکی از تأمین کنندگان پیشرو مواد اولیه طبیعی در صنعت آرایشی و بهداشتی تبدیل شده است. همچنین در این شرکت تکامل و نوآوری در مواد آرایشی و مواد اولیه در آزمایشگاه‌ها انجام می‌شود تا افراد پس از استفاده مواد آرایشی بتوانند بهترین نتایج را از آن کسب کنند.

امکانات آزمایشگاهی کارخانه vioدارای استانداردهای بین المللی می‌باشد و تمامی اقدامات در این شرکت برای تایید مفید بودن و ایمنی محصولات تولیدی انجام می‌شود. فیلترهای آسان و نوارهای جستجوی سریع نیز به شما این امکان را می‌دهند بتوانید محصولاتی را که به دنبال آن هستید در چند ثانیه پیدا کنید.

فروش بالک مواد اولیه رژلب

بالک مواد اولیه رژ لب چیست؟

آیا میدانید برای خرید مواد اولیه رژلب یا بالک مواد اولیه رژ لب باید به چه مواردی دقت کنید؟ احتمالا می‌دانید که در رژلب‌های مختلف از مواد اولیه متنوعی استفاده می‌شود. اما چیزی که مهم است با کیفیت بودن مواد اولیه تشکیل دهنده رژلب‌هاست. به همین دلیل بهتر است زمان خرید به هیچ عنوان کیفیت را فراموش نکنید و آن را فدای کمیت نکنید. همچنین زمان خرید مواد اولیه رژ لب بهتر است حتما به فرمولاسیون آن توجه کنید و ببینید که آیا مواد به کار رفته در آن اصل و اورجینال هستند یا خیر. ( بالک مواد اولیه رژ لب شامل موادی است که برای پر کردن رژ لب از آن استفاده می‌شود)

ترکیبات به کار رفته در رژلب

از اصلی‌ترین مواد تشکیل دهنده رژلب‌ها، روغن، موم و رنگدانه هستند. روغن به کار رفته در رژلب می‌تواند روغن نباتی، روغن کرچک و… باشد. همچنین از موم برای انعطاف پذیری و حالت پذیری بیشتر در رژ لب استفاده می‌شود. بنابراین کیفیت یک رژ لب به مرغوبیت و میزان موم و روغن به کار رفته در آن بستگی دارد. هر چقدر مقدار موم به کار رفته در یک رژ لب بیشتر باشد، انعطاف پذیری آن بیشتر است و در نتیجه نیز گران‌تر است. همچنین روغنی که در رژ لب استفاده می‌شود باید دارای کیفیت باشد و در آن خواص مرطوب کنندگی وجود داشته باشد. به همین دلیل بهتر است زمان خرید بالک مواد اولیه رژ لب حتما نسبت به روغن به کار رفته در آن و وجود مرطوب کننده‌های قوی اطمینان یابید.

وجود مرطوب کننده‌های قوی در رژ لب باعث می‌شود ویتامین‌های مختلف جذب لب‌ها شوند و همچنین رنگ رژ لب تغییری نمی‌کند. در ضمن این نوع رژ لب هیچ آسیبی به لب‌ها نمی‌رساند. اما اگر مواد اولیه رژلب قیمت پایین را خریداری کنید؛ با توجه به اینکه 60 درصد از وزن رژ لب به موم و روغن آن مربوط است، احتمالا در این رژ لب‌ها کیفیت موم و روغن اصلا جالب نخواهد بود. در نهایت نیز محصولی بی کیفیت خواهید داشت که منجر به ضرر شما می‌شود.

فروش بالک مواد اولیه رژلب مرغوب

همان طور که گفتیم رژ لب‌های مرغوب دارای روغن کافی و مرغوب هستند تا در مقابل آب، مقاومت بیشتری داشته باشند. این موضوع به ضد آب بودن رژ لب کمک می‌کند و همان طور که می‌دانید ضد آب بودن رژ لب اهمیت زیادی دارد. ضد آب بودن رژ لب سبب جذب قوی رنگدانه‌ها می‌شود و باعث می‌شود رژ لب به آسانی با استفاده از آب و رطوبت پاک نشود.

فروش بالک مواد اولیه رژلب

در تولید رژلب مایع روغن و موم بیشتری به کار می‌رود. برخی از روغن‌های مایع دارای ترکیباتی هستند که به براق‌تر شدن و پر رنگ شدن رژ لب کمک می‌کند. دو ماده میکا و سیلیکا که بیشتر دررژ لب‌های مایع وجود دارند سبب کیفیت بیشتر و درخشندگی بیشتر این رژ لب‌ها شده‌اند. همچنین کیفیت رژلب هایی که دارای ترکیباتی این چنینی هستند، بسیار بیشتر است. اما در تولید رژلب جامد میزان موم و روغن به کار رفته کمتر است. به همین دلیل درخشش این نوع رژ لب کمتر است و حتی کم رنگ‌تر دیده می‌شود. بنابراین حتما زمان خرید به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن دقت کنید.

مواد خطرناک تشکیل دهنده رژ لب

در برخی مواقع افراد از مواد اولیه رژ لب بسیار ارزان قیمت برای سود آوری بیشتر استفاده می‌کنند اما دقت داشته باشید این نوع مواد اولیه دارای مواد خطرناکی هستند که سبب عارضه‌های پوستی و مشکلات مرتبط به سلامتی می‌شود. در این نوع مواد اولیه از برخی مواد مانند پرماندئید استفاده شده است. همچنین در آن روغن‌های معدنی استفاده شده است که باعث مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند. در نتیجه نیز پوست لب بیش از حد خشک می‌شود و آسیب می‌بیند.

در برخی از این مواد اولیه رژ لب ارزان قیمت نیز فلزات سنگینی مانند کادمیوم، آلومینیوم و منگنز به کار رفته است که مقادیر زیاد آن در بدن باعث مشکلات زیادی می‌گردد. دقت داشته باشید زمانی که رژ لب برای مدت زمانی طولانی روی لب باقی می‌ماند از طریق خوردن یا آشامیدن وارد بدن می‌شود و به همین دلیل امکان مسمومیت وجود دارد. بنابراین زمان خرید بالک مواد اولیه رژ لب باید دقت کنید که در آن هیج گونه مواد اولیه غیر استانداردی به کار نرفته باشد.

دقت به رنگ در خرید مواد اولیه رژلب

یکی دیگر از موضوعاتی که باید در فروش بالک مواد اولیه رژ لب به آن دقت داشته باشید، رنگ مواد اولیه رژ لب است. دقت داشته باشید مواد طبیعی یا مواد صنعتی از جمله موادی هستند که رنگ رژ لب از آنها گرفته می‌شود. برای ثابت ماندن رنگ رژ لب در فرآیند تولید و ساخت لازم است از یکسری دستگاه‌ها استفاده شود و برخی آزمایش‌ها و بررسی ها روی رژ لب انجام شود. برای تثبیت بهتر رنگ رژ لب استفاده از ویتامین e و روغن جوجوبا و بابونه و روغن آفتابگردان اثر گذار است. شرکت vio سعی کرده است از بهترین مواد اولیه در فروش بالک مواد اولیه رژلب استفاده کند تا رژ لب روی لب‌ها رنگی طبیعی و جذاب داشته باشد.

فروش بالک مواد اولیه رژلب

سایر مواد اولیه موجود در تولید رژلب‌ها

در کنار موم، روغن و رنگدانه نیز موارد دیگری نیز وجود دارند که در خرید مواد اولیه رژ لب باید به آن‌ها توجه کنید. برای مثال خوشبو کننده‌ها از جمله مواردی هستند که باید کیفیت خوبی داشته باشند. این مواد برای ایجاد عطر و رایحه دلپذیر در رژ لب به کار می‌روند. البته باید به میزان کم در ترکیبات رژ لب به کار روند تا اثر بخشی خوبی داشته باشند. در ضمن به الکل نیز در ساخت رژ لب نیاز است که به عنوان حلال موم و روغن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین برای پیشگیری از فاسد شدن رژ لب لازم است از برخی نگهدارنده‌ها و آنتی اکسیدان‌ها استفاده شود. البته باید از روغن‌های معدنی به مقدار بسیار کم استفاده شود. در برخی مواقع نیز از کره کاکائو برای بافت و انسجام بهتر رژلب استفاده می‌شود البته این موارد بسته به فرمولاسیون ساخت و تولید رژلب متغیر است. در زمان خرید مواد اولیه رژ لب باید توجه داشته باشید که موم حالت پذیری زیادی داشته باشد. بهترین موم‌ها در رژ لب که معمولا گران قیمت نیز هستند، موم زنبور عسل و موم گیاه کندلیلا هستند. البته هر چه میزان موم به کار رفته در رژ لب بیشتر باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر خواهد بود. به همین دلیل بهتر است خرید و فروش بالک مواد اولیه رژ لب را از شرکت‌ها و کارخانه‌های معتبر انجام دهید.

سخن آخر

در شرکت ویو امکان خرید بالک محصولات ارایشی و خرید بالک مواد اولیه رژ لب وجود دارد. بالک مواد اولیه رژ لب دارای رنگبندی مختلفی بوده و آماده پر کردن در پوکه یا ظرف با برند مورد نظر شما هستند. همچنین اگر برندی ندارید، می‌توانید از برندهای آماده شرکت ویو استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک تماس با ما کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *