تولید ریمل

انواع ریمل چشم براساس نوع کاربرد کدامند؟
ریمل بلند کننده مژه، ریمل حجم دهنده، ریمل فر کننده، ریمل ضد آب، ریمل های تقویتی، ریمل لش و ریمل‌ رنگی ازجمله ریمل‌های چشم هستند.
آیا رنگ ریمل فقط مشکی است؟
خیر. اگر تصور می‌کنید که ریمل تنها به رنگ سیاه موجود است، باید بگوییم که سخت در اشتباهید. اگر می‌خواهید که آرایش چشم متفاوتی را تجربه کنید، ریمل‌های رنگی را فراموش نکنید.
تولید ریمل براساس ماده به چه انواعی تقسیم می شود؟
پودری، کرمی و مایع سه نوع تولید ریمل براساس ماده هستند.
ریمل تقویتی چه نوع ریملی است ؟
اگر براثر بیماری رشد مژه‌های شما متوقف‌شده است و یا ریزش مژه پیدا کرده‌اید، ریمل‌های تقویتی می تواند انتخاب خوبی باشد. این نوع ریمل در کنار حجم دهی و بلند کردن مژه‌ها، به تقویت و بلند شدن مژه‌ها به‌طور طبیعی کمک می‌کند.
برای مژه های کوتاه و صاف چه نوع ریملی مناسب است؟
برای مژه‌های کوتاه و صاف به ترتیب ریمل‌های  بلند کننده مژه و ریمل فر کننده مناسب هستند.

یکی از محبوب‌ترین ابزارهای زیبایی چشم که مورد علاقه‌ی بسیاری از خانم‌ها و دختران است، ریمل می‌باشد. ریمل باعث می‌شود که مژه‌های شما حجیم‌تر به نظر برسد. در نتیجه‌ چشم‌های شما جذاب‌تر و زیباتر از قبل می‌شود. تولید ریمل براساس نوع ماده، ترکیبات، رنگ، برس و کاربرد آن متفاوت می‌باشد؛ بنابراین بهتر است که در انتخاب ریمل دقت کافی به خرج دهید. انتخاب دقیق و صحیح ریمل باعث می‌شود تا مژه‌های شما جذاب‌تر به نظر برسد. درنتیجه نفوذ نگاه شما بیشتر می‌شود. اگر شما هم دوست دارید که انتخاب بهتری هنگام خرید ریمل داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید تا شمارا با انواع ریمل چشم و کاربردهای مختلف آن آشنا کنیم.

انواع تولید ریمل چشم براساس نوع کاربرد

براساس نوع کاربرد، ریمل چشم انواع مختلفی دارد:

1- ریمل بلند کننده مژه

 اگر مژه‌های کوتاهی دارید، ریمل بلند کننده را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ریمل‌ بلند کننده به دلیل الیافی که در مواد تشکیل‌دهنده‌ی خود دارد، باعث می‌شود تا به مژه‌های شما بچسبد. درنتیجه مژه‌ها ظاهر بلندتری به خود می‌گیرد. اگر می‌خواهید که با ریمل از نوع بلند کننده مژه، نتیجه‌ی خوبی را بگیرید کافی است 2 تا 3 بار ریمل را به مژه‌هایتان بکشید تا مژه‌های شما بلندتر و جذاب‌تر بشود.

2- ریمل حجم دهنده

اگر دوست دارید که مژه‌های شما پرپشت‌تر نشان داده شود، ریمل‌های حجم دهنده را امتحان کنید. این نوع ریمل مخصوصاً برای کسانی که مژه‌های کم‌پشت و کوتاهی دارند، بسیار مناسب می‌باشد. به خاطر فرمول غلیظی که این ریمل‌ها دارند، باعث می‌شود تا با یک حرکت، حجم زیادی از ریمل بر روی مژه‌های شما قرار گیرد؛ درنتیجه مژه‌های شمارا پرپشت‌تر نشان می‌دهد.

3- تولید ریمل فر کننده

درصورتی‌که مژه‌های صاف و بدون حالتی دارید، ریمل‌های فر کننده می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی برای شما باشد. این نوع ریمل با شکل دادن به مژه‌ها می‌تواند جذابیت چشم شمارا بیشتر کند. پلیمر و رزین موجود در مواد اولیه‌ی این نوع ریمل باعث می‌شود تا مژه‌ها به‌صورت موقت حالت فر به خود بگیرد. برای استفاده کافی است تا این ریمل را از ریشه به مژه‌های خود بزنید.

 

4- ریمل ضد آب

 اگر دوست دارید که با آرایش زیبا به استخر بروید، پیشنهاد می‌کنیم که از ریمل‌های ضد آب استفاده کنید. همان‌طور که از نام این ریمل‌ پیداست، در برابر آب و عرق مقاوم می‌باشد. به این دلیل که مواد اولیه‌ی تشکیل‌دهنده‌ی این نوع ریمل موم و روغن‌های معدنی می‌باشد که در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم است.

5 – ریمل های تقویتی

اگر براثر بیماری رشد مژه‌های شما متوقف‌شده است و یا ریزش مژه پیدا کرده‌اید، ریمل‌های تقویتی می تواند انتخاب خوبی باشد. این نوع ریمل در کنار حجم دهی و بلند کردن مژه‌ها، به تقویت و بلند شدن مژه‌ها به‌طور طبیعی کمک می‌کند.

6- تولید ریمل لش

 یکی از پرطرفدارترین نوع ریمل‌ها می‌باشد. این ریمل علاوه بر پرپشت کردن مژه‌های شما، به حالت‌دهی و اضافه کردن تار به مژه‌ها نیز کمک می‌کند. کافی است یک‌بار امتحان کنید تا نتیجه‌ی آن را ببینید.

۷- ریمل‌ رنگی

اگر تصور می‌کنید که ریمل تنها به رنگ سیاه موجود است، باید بگوییم که سخت در اشتباهید. اگر می‌خواهید که آرایش چشم متفاوتی را تجربه کنید، ریمل‌های رنگی را فراموش نکنید.

 

تولید انواع ریمل براساس ماده

1-تولید ریمل پودریاگر برای رفتن به جایی عجله دارید و یا وقت کافی برای زدن ریمل ندارید، در این مواقع ریمل‌های پودری بسیار کمک‌کننده می‌باشد. تنها کافی است چند قطره آب به این پودر اضافه کنید. سپس از ریشه تا انتها، آن را به مژه‌هایتان بزنید. البته باید بگوییم که ریمل‌های پودری برای مراسم‌های طولانی مناسب نیستند.

2-تولید ریمل کرمیاین نوع ریمل مخصوص مژه‌های کم‌پشت می‌باشد. به این دلیل که می‌تواند به مژه‌ها حجم، سنگینی و عمق دهد تا مژه‌های شما زیباتر به چشم آید.

3-تولید ریمل مایع: ریمل‌های مایع برای خانم‌هایی که مژه‌های فر دارند بسیار مناسب می‌باشد. این ریمل با تیز کردن مژه‌های شما، زیبایی چشم‌ها را دوچندان می‌کند.

تولید ریمل | خط تولید لوازم آرایشی

تولید لوازم آرایشی در ایران سابقه‌ای طولانی دارد. یکی از این شرکت‌ها، شرکت ایرانی ویدا ایلیا اوج می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1358 در زمینه‌ی تولید تخصصی لوازم آرایشی و میکاپ آغاز نموده است. این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی و ایجاد تنوع، محصولات خود را به بازار عرضه نموده است. برندهای مشهور اوکاز و پاسائو در این شرکت تولید می‌شوند که همگی در کنار کیفیت بالای محصول از پوکه آرایشی زیبا و باکیفیتی برخوردارند. یکی از محصولات تولیدی این شرکت انواع ریمل می‌باشد که در نهایت کیفیت به بازار عرضه‌شده است. تمامی کارهای مربوط به تولید ریمل مانند ایده پردازی، بسته‌بندی و گرفتن مجوزهای لازم در این شرکت اتفاق افتاده است؛ بنابراین اگر به دنبال یک ریمل مناسب هستید، ریمل‌های شرکت ویدا ایلیا اوج را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

لازم به ذکر است که مجموعه ویدا ایلیا اوج به دلیل تجربه بالایی که دارد به شرکت‌هایی که تا به الان برند خود را راه‌اندازی نکرده‌اند می‌تواند جهت ثبت برند به آن‌ها مشاوره دهد. به عبارتی ویدا ایلیا اوج به عنوان یک مشاوره متخصص و کاربلد به شما برای ثبت برند مشورت می‌دهد. در این صورت شما به راحتی صاحب برند خود می‌شوید. پس اگر شما هم جزء این گونه شرکت‌ها هستید می‌توانید با کارشناسان ما از طریق پل‌های ارتباطی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. 

سخن نهایی

درصورتی‌که مطالب بالا در رابطه با تولید ریمل برای شما مفید بود، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت داشتن هرگونه نظر و یا سؤال در رابطه با تولید ریمل در ایران، می‌توانید دیدگاه خود را برای ما در زیر این مطلب ارسال نمایید. در این مطلب با تولید ریمل های مختلف، انواع و کاربرد ریمل آرایشی آشنا شدیم. بنابراین با مطالعه این مطلب می‌توانیم کاربرد و نوع ریملی را که قصد خرید آن را داریم مشخص کنیم. در این حالت به هنگام خرید دقیقا به سراغ درست‌ترین ریمل می‌رویم و وقت خود یا گاهی هزینه بیهوده‌ای را صرف نمی‌کنیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *